Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Maserati Grand Turismo designet av Zagato. Utrolig at samme mannen som står bak Ferrari 250 gt med Zagato-karosseri, kan stå bak noe slik. Mer konkret heter det den tydeligvis Maserati Gs Zagato.

:)

Så vidt meg bekjent er det Elio Zagato som designet 250 GT, mens denne Maseratien er designet av hans sønn Andrea.

Men det er rett svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er en Grand Turismo (gt er forkortelse av Grand Turismo) designet av Zagato. Jeg ser jeg var veldig upresis i forrige posten min, noe for å markere et poeng; Det er design-firmaet Zagato som står bak begge bilene, og firmaets versjon av 250-serien er ufattelig mer vellykket. Angående Gs så mener i hvert fall Ultimatecarpage.com at den heter det.

Oppdatering: Det oppstod en liten misforståelse, så beklager. Ny bil kommer snart.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var vrien. Tror jeg har googlet meg gjennom 100 sider snart. Finner ikke noe i nærheten. Eneste jeg har funnet som en kan dra en fantasifull sammenligning mot, er at baken kunne ha vært en tidlig Marcos.

Står i ett museum med Citroen, kunne ha vært Kit-Car bygget på 2CV, men finner ikke noe på det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...