Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Maserati Grand Turismo designet av Zagato. Utrolig at samme mannen som står bak Ferrari 250 gt med Zagato-karosseri, kan stå bak noe slik. Mer konkret heter det den tydeligvis Maserati Gs Zagato.

:)

Så vidt meg bekjent er det Elio Zagato som designet 250 GT, mens denne Maseratien er designet av hans sønn Andrea.

Men det er rett svar:)

Skrevet

Bilen er en Grand Turismo (gt er forkortelse av Grand Turismo) designet av Zagato. Jeg ser jeg var veldig upresis i forrige posten min, noe for å markere et poeng; Det er design-firmaet Zagato som står bak begge bilene, og firmaets versjon av 250-serien er ufattelig mer vellykket. Angående Gs så mener i hvert fall Ultimatecarpage.com at den heter det.

Oppdatering: Det oppstod en liten misforståelse, så beklager. Ny bil kommer snart.

:)

Skrevet

Den var vrien. Tror jeg har googlet meg gjennom 100 sider snart. Finner ikke noe i nærheten. Eneste jeg har funnet som en kan dra en fantasifull sammenligning mot, er at baken kunne ha vært en tidlig Marcos.

Står i ett museum med Citroen, kunne ha vært Kit-Car bygget på 2CV, men finner ikke noe på det heller.

Skrevet

Covington Shark :)

Henry Covington Shark Coupè er det vel, for å detaljere litt ekstra :P

Evt. El Tiburon, som er "the shark" på spansk

Skrevet
Covington Shark :)

Henry Covington Shark Coupè er det vel, for å detaljere litt ekstra :P

Evt. El Tiburon, som er "the shark" på spansk

Så enkelt var det ja...

Skrevet

Kan si at bilen ikke er moddet på andre måter enn med andre felger, annen høyde og sotede ruter. Tar man bort det er bilen i original utførelse.

Skrevet

Er nok ikke det heller :P

Jeg trodde denne skulle være lett :P Tenkte å ta den siden det har vært så mange ubervanskelige i det siste :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...