Gå til innhold

Fin E39 97 mod selges


Terje320d
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå bestemt meg på å selge min kjære E39 523. Fargen er sort. Senket 60/40. Keskin 8,5*18" forran og 11*18" bak.. Senking og felger godkjent i vognkort. Sotet ruter. Lykter forran og bak byttet til 2001-look med angel eyes. Xenon i kjøre- og grøftlys.

Ønsker du mer info. PM eller Ring/sms til 41 26 52 18..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo som en kurrant bil ved første øyekast dette, så lykke til med salget så mye :) Men lurte bare på, hvordan fikk du godkjent felgene i vognkort med den dimmen? :) Beklager så mye OT, og ønsker deg videre et godt å kjapt salg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å dra ivei for å godkjenne d :P E sinsykt rått å stå bak bilen å se dekka :P Blir nesten som dekk med bil :wink:

Er i den situasjonen at jeg har fått mangellapp på eu grunnet forskjellig felgbredde foran og bak samt dekkdimmensjon.

Skal på biltilsynet til uka. Og lurer på om åssen du fikk felgene dine godkjent? Tuv papirer på felgene, eller bare hadde de visuel kontroll og så at felgene og dekkene ikke subbet??

Mvh Stian T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å dra ivei for å godkjenne d :P E sinsykt rått å stå bak bilen å se dekka :P Blir nesten som dekk med bil :wink:

Er i den situasjonen at jeg har fått mangellapp på eu grunnet forskjellig felgbredde foran og bak samt dekkdimmensjon.

Skal på biltilsynet til uka. Og lurer på om åssen du fikk felgene dine godkjent? Tuv papirer på felgene, eller bare hadde de visuel kontroll og så at felgene og dekkene ikke subbet??

Mvh Stian T[/quote

Synes det høres rart ut... er jo ikke ulovlig med forskjellig bredde så lenge det ikke er firehjulstrekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Oki, nå skal dere få fakta en gang for alle om dekk dim og vognkort å hele pakka.

I følge forskriftene for kjøretøy som Biltilsynet har, er det ikke lov å ha forskjellig dimmensjon forann og bak på den bil, samt så lenge dette ikke er skrevet inn i vognkortet, dette gjelder ALLE biler!

MEN, dette er det typegodkjenninga på bilen som bestemmer, så og si ALLE BMWèr er godkjent med forskjellig dimmensjon forann og bak.

Dette kan du få utskrevet hos din lokale BMW forhandler og ta med deg de papirene til Biltilsynet.

OBS! Biltilsynet sier hvis du ringer de at du må ta kontakt KUN med importøren eller spesielle "navn" hos BMW importøren, men dette er ikke fakta... de vet ikke bestandig hva de snakker om.

Så dra til BMW få utskrift av typegodkjenninga til bilen din, der står det

:)

LYKKE TIL ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, nå skal dere få fakta en gang for alle om dekk dim og vognkort å hele pakka.

I følge forskriftene for kjøretøy som Biltilsynet har, er det ikke lov å ha forskjellig dimmensjon forann og bak på den bil, samt så lenge dette ikke er skrevet inn i vognkortet, dette gjelder ALLE biler!

MEN, dette er det typegodkjenninga på bilen som bestemmer, så og si ALLE BMWèr er godkjent med forskjellig dimmensjon forann og bak.

Dette kan du få utskrevet hos din lokale BMW forhandler og ta med deg de papirene til Biltilsynet.

OBS! Biltilsynet sier hvis du ringer de at du må ta kontakt KUN med importøren eller spesielle "navn" hos BMW importøren, men dette er ikke fakta... de vet ikke bestandig hva de snakker om.

Så dra til BMW få utskrift av typegodkjenninga til bilen din, der står det

:)

LYKKE TIL ! :)

Står i instruksjons manualen til E39 at bilen kan ha forskjellig dim foran og bak, jeg ringte biltilsynet for å høre om det gikk greitt å godkjenne mine Rondell felger med 235/40 18 og 265/35 18 med Tuv papirer, de sa at det skulle vel gå greitt så lenge de ikke tok borti noen plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...