matsrh Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 I morgen henter jeg den nye bilen min En e46 98 320i Noen tips til hva jeg kan gjøre? Tenkte å skifte blinklysene forran til en av disse: Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Grattis med ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Kjøpe nye skilt hos Biltilsynet, kjøpe de mørke blinkerne, siden frontlyktene er så mørke orginalt, sote ruter.. Så er du vel nesten i boks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huseby Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Gratulerer med ny bil. Den så veldig pen og blank ut Kjøp de øverste blinklysene, de har jeg på min og de passer veldig bra til de mørke frontlyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 Takker Har tenkt å kjøpe M-Tech front når jeg får meg fast jobb til sommeren. Huseby- har du bilde av bilen din med de blinklysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Gratulerer med ny bil Så veldig fin ut ja. Tror det blir bra med de øverste blinklysene også ville jeg hatt noen andre speil på den, men for all del. Hvis du liker de, så beholder du de! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 Tenker å bytte speil sammen med fanger, så jeg kan lakke det i bilens farge samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huseby Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Takker Har tenkt å kjøpe M-Tech front når jeg får meg fast jobb til sommeren. Huseby- har du bilde av bilen din med de blinklysene? Kanskje ikke verdens beste bilder.. men her er de ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 Har tatt noen nye bilder etter en grundig vask og polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 fin bil, hvor mye senk er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 jeg har de nederste blinkersene på min bil, vi har samme løkter og samme farge jeg likte de får det gir bilen ett mer nybil look... klart glass er jo en vinner bilder ligger i tråden min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 Kul bil jeg synes sidespeilene ikke passer helt, men det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Den var fin Synes sidespeilene var grusomme.. Bytt de til e46 m3 speiler lakkert i bilens farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 Takk takk, skal få tak i speil i bilens farge. Sto på når jeg kjøpte den. Men skal vente til jeg får fast jobb og kanskje bytte fanger, så jeg kan lakkere alt i et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 fin bil, hvor mye senk er det på den? vet faktisk ikke skjønner ikke det som står i vognkortet så skal få en jeg kjenner til å tyde det for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå