TheBirg Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Bare si hvem du fikk beskjeden av du, så kan jeg ta en sjekk om det stemmer. Biltema lager lite selv, det er mye "Made in China" der, som de fleste bransjer. (men ikke misforstå meg, jeg rammler rundt i hyllene hos "tema" selv jeg. Spesiellt verktøyhyllene og handler 10 års garantiverktøy, disse holder bra mål for hobbymekking ! )
S.Arnesen Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 som sagt, spør de på biltema. Aner jo ikke hva han karen heter jeg, spør jo ikke om navnet til karen bak disken når jeg handler akkuratt....
TheBirg Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Hehe, ja spør han som skal selge deg noe om hvor god kvaliteten er.... Kan ikke bli annet enn gull og grønne skoger det vel ? Blir det samme som å kjøpe en bobble hos en Porhce forhandler det, og du blir fortalt at den er like god
S.Arnesen Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 hvor fikk du det fra da? sa vel ikke noe om kvaliteten gjorde jeg vel?
TheBirg Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Jo, du sa filterene var ifra MHALE, og det sier veldig mye om kvaliteten.
TheBirg Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Heisann stian, hor har du det ifra at Biltema leverer MHALE filtere til uansett bil ?
S.Arnesen Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 les det jeg har skrevet. som jeg har fortalt deg på utalige pm'er nå. jeg ble fortalt av karen på delelageret på biltema at de hadde mahle som leverandør. du spør hvem, jeg sier at jeg ikke har navnet hans. jeg går jo ikke rundt å samler på navna til de jeg handler hos....
TheBirg Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Jeg er kritisk, det skal jeg innrømme, men når jeg får samme del til 1\2 pris et annet sted så spørr jeg. Spesiellt når det gjelder sikkerhet. Hadde jeg fått mahle produkt hos biltema hadde jeg vært lykkelig, men de kommer aldri til å fortelle deg hvor produktet kommer ifra ( det er mye billig å kjøpe ifra kina om dagen med riktig stempel )
conan Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Halla, billig trenger ikke bety at det er dårligere. Bare og se i matbutikken det, samme produsent men annen innpakning og mindre mellomledd. Mye av biltemas produkter er like bra og noen gang bedre enn orginalt. Men for all del, er greia det at det MÅ stå orginale navn og nr på byttebetar så er det bare og pøse ut med alt for mye spenn på dette. Jeg har alltid brukt slitedeler fra biltema og har nesten ingen negative opplevelser med dette. At bmw MÅ ha dyreste syntetisk olje sier vel bare mere om bilen enn noe annet, er den virkelig så ræva at det ikke kan brukes noe annet?
mY6 Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Hadde jeg fått mahle produkt hos biltema hadde jeg vært lykkelig, men de kommer aldri til å fortelle deg hvor produktet kommer ifra ( det er mye billig å kjøpe ifra kina om dagen med riktig stempel ) Vet med 100% sikkerhet at WIX er produsent av mange av Biltema sine filtere. Gå i en Biltema-butikk og spør om å få se ett WIX oljefilter om du ikke tror meg.
ØyvindB Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Jeg tror mange fabrikker kjører egne biltemaserier, med lavere krav til kvalitet og kontroll. Jeg har sett bla. understellsdeler med biltema stanset inn i godset, bremseskivene har også dette, så de er på ingen måte standard brembo eller bilsteindeler som er lagt i Biltemaesker.
TheBirg Skrevet Mai 11, 2008 Skrevet Mai 11, 2008 Jeg betviler ikke at man kan få like god kvalitet billig som dyrt. (Og ja, "First Prise" taco smaker like godt som noen annen Taco ! ) Men oljefilteret er liksom ikke det man sparer penger på. Der safer jeg ihvertfall innkjøpet med god kvalitet. Appropo Biltema, det verktøyet de har med 10 års garanti er for det meste helt konge til hobbybruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå