Gå til innhold

M44 i 318is? Noen problemer?

najtrox
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Har et spørsmål til dere guruer der ute som hjelper meg og mange andre hver dag :D

Hvis jeg skal sette en M44(fra z3) i min 93' 318is. vil det kunne gå og bare sette denne rett i uten å bytte noe annet? F.eks vil girkassa fra M42 kunne fungere?Evt. hva med eksos, ledningsnett etc.?

Ble vel også levert originalt med M44 fra et årstall?

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å være skråsikker så tror jeg eksosanlegg går rett på :) Girkasse er jeg ganske sikker passer rett på :) Ledningsnettet på M42 og M44 er trolig ulikt da disse motorene ikke er identiske. Følger det ikke med ledningsnett og hjerne med M44'n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Er det EWS på denne motoren? Det vil si må man ha med ews og nøkler etc? Evt. Er det noen som har performance chips, der ews er disabled til salgs i Norge?

Forresten, et ledningsnett til z3, vil det fungere på 318is?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å være skråsikker så tror jeg eksosanlegg går rett på :) Girkasse er jeg ganske sikker passer rett på :) Ledningsnettet på M42 og M44 er trolig ulikt da disse motorene ikke er identiske. Følger det ikke med ledningsnett og hjerne med M44'n?

Hei, hjernen er med, men ledningsnettet er fra en Z3. Hvordan vil dette fungere, om i det hele tatt? Må jeg skaffe ledningsnett fra en 318is med M44 eller spiller ikke det noen rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis denne sto i en 1996 mod. Mener jeg å huske at det er aluminiumsblokk og Vanos på M44. Ellers er de lik. Aircondition ?

Du vil kunne bytte ut M42 maskin med den.

4 - 5000 kr for en IS Maskin høres mistenkelig billig ut ?

Hvis den er i orden og komplett med ledningsnett og Computer så løp å kjøp !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...