k3n Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Har byttet ut original fjærene med senkefjærer ifra H&R 35/10. Kjørte hjem og alt fungerte flott, men dagen derpå var det no voldsomt med klonking ifra begge sidene framme. Jeg strammet den nederste og største skruen endel mer å nå klonkes det av og til på diverse homper. Noen som har vært borti samme problem? er snakk om en BMW e46 320CI Coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 har du satt på fjærene riktig da? altså at de sitter riktig ? jeg hadde det problemet en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 fikk akkurat samme problemet etter at jeg monterte senkesett fra H&R på min e46 si ifra om du finner ut hva som er galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 fjærene følger enn sånn fin bue på støtdemperene så vil tro de sitter riktig vei ja! Pauls1, sier det samme tilbake til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 fjærene følger enn sånn fin bue på støtdemperene så vil tro de sitter riktig vei ja!Pauls1, sier det samme tilbake til deg tenkte mer at de kanskje ikke sitter ordentlig i nedre og øvredel av fjørbeinet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Hvor klunker det? Oppe eller nede liksom? Standarden er å ikke få strammet toppmutteren nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Tipper det er støttestaget (raklestaget) som har tatt kvelden. Typisk rett etter senking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 har fått en slik dunkelyd selv også.. monterte justerbart på mandag, begynte å dunke i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 kan vere gummien under fjørene som ikkje ligge riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 gummien skal ligge riktig, er dummy patent så skal være vanskelig å få det til å ligge galt. Skal ihvertfall ta meg en titt på stagene imorgen! Snør dessverre nå så orker ikkje bry meg så meget :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Hei Jeg hadde samme problemet med min bil etter senking. fant ut at det var del nummer fem som ikke var skikkelig teita. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Jeg byttet oxo nylig ut mine originale fjærer me H&R fjærer 35-20. Jeg har ingen problemer me dunking, men har derimot en veldig ukomfortabel bil. Kjørte over fjellet i går! Det var den jævligste turen eg noen sinne har kjørt.skikkelig stiv over humper oxo tror eg dempene bunnet ganske mye. Hadde aldri trodd at det skulle bli så gale. Noen som har råd te meg? Vurdere originale fjærer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 bytt dempere, så hjelper det litt... menne, jeg har blitt kvitt dunkinga i min... var det at mutteren på stabilisator staget ikke satt bra nok... det som er nummer 5 på bilde noen poster over.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå