Gjest Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Sliter med Xenonlysa på 323`en. De skrur seg av når de føler for det.. helt vilkårlig. Skrur jeg de helt av igjen, og på da kommer de tilbake. Virker som om noe bryter slik jeg må "starte lysa på nytt" for å få liv i de igjen. Irriterende å drive å vri på bryteren hele tiden. Noen som har peiling? Kan det være ballastene som er dårlige? Det gjelder begge hovedlysa, men sjeldent begge to går samtidig - men det har skjedd det og.. stort sett er det venstre xenonpære som gir seg. Noen forslag:)
todleif Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Originalt? Da er det kanskje ein tenner i tillegg som kan kødde. Har dessverre ingen konkrete tips. (men du kan kanskje bytte om på sidene for å bli litt klokere?)
awt Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Har samme problem selv, og lurer på det samme. Har originale xenon-lys.
2000Touring Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Hei! Jeg sleit med at venstre lyset ikke ville tenne. På tidlige modeller av E46(vet ikke hvordan det er på senere modeller) er det en lysmodul og en tenner i hver lykt. Kjøpte en ballast fra Dybvik trading, kastet ut både tenner og lysmodul og innstallerte inn ny ballast. Fungerer fint som bare det. Tror jeg betalte 650,- inkl frakt. Orignalt koster det vel ca 4000,- for tenneren og 4000,- for lysmodulen. Syntes det var verdt et forsøk å prøve bare en ny ballast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå