SondreLM Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 da ble det lappen i dag så bilen får kjørt noen Kilometer nå fremover Hvor gammel er du?
Halvor89 Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 da ble det lappen i dag så bilen får kjørt noen Kilometer nå fremover Hvor gammel er du? 18år og med lite erfaring og kjører ei kjerre som går som ei salta katte. Tryyyygt =P Holder meg i garasjen idag jeg tror jeg =P
carlhaakon Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 da ble det lappen i dag så bilen får kjørt noen Kilometer nå fremover Hvor gammel er du? 18år og med lite erfaring og kjører ei kjerre som går som ei salta katte. Tryyyygt =P Holder meg i garasjen idag jeg tror jeg =P hmm lite erfaring husk tura vi hadde med sierran i vinter da, lærte litt hvordan man ikke skal gjøre det da haha
lloydsb Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 da ble det lappen i dag så bilen får kjørt noen Kilometer nå fremover Hvor gammel er du? 18år og med lite erfaring og kjører ei kjerre som går som ei salta katte. Tryyyygt =P Holder meg i garasjen idag jeg tror jeg =P hmm lite erfaring husk tura vi hadde med sierran i vinter da, lærte litt hvordan man ikke skal gjøre det da haha sitte du inne etter
carlhaakon Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 M3 baklyter? de hvite du tenkte på? de som sitter på bilen nå så kan jeg da fortelle at etter en del kjøring så har girkassa starta og lekke olje så nå blir det nok dårlig med kjøring på meg fremover til jeg får den på bukk
Dirty Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 vis varmeaparatet kun funget på det siste hakket. er det bare motstanden som sitter under pasasjer sia du må bytte. ikke hele dritten
Halvor89 Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Har vært med Carl og skrudd litt idag. Legger ut noen bilder fra det. Det lekker sansynligvis fra girkassa så vi var og fylte på istad. Men se her. Oljete mellomaksling Passa på å rengjøre tappe og påfyllingsskrue grundig før vi satte de på plass igjen. Dro til med 50nm på begge to. Men som sagt. Han som har fiksa den har jo bytta simmering og div nedi der. Så veit ikke hvorfor det er SÅ mye olje der. Muligheter for at det lakk litt fra tappeskrue og. Men det skal hvertfall ikke gjøre det nå. Skal ikke sitte pakning der, men er viktig å dra til med riktig moment slik vi gjorde nå. Men det beste er sikkert å kjøre litt til og se om det renner no mer nå. For da må man begynne å se etter andre ting. Sjekka nr på kassa og, og den stammer sansynligvis fra en 528i. Derfor er det stor sjans for at også motoren gjør det.
336mik Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Men er bunnpanne lik på 3 og 5 serie med m52 motoren da?
Halvor89 Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Usikkert. Meinte det jeg. Men skal ikke uttale meg sikkert. Men når vi søkte på nummeret på girkassa, som for øvrig er ei ZF kasse. Så stamma den fra enten 528i eller 728i
carlhaakon Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Men er bunnpanne lik på 3 og 5 serie med m52 motoren da? tror det skal vere helt like siden det er samme motor i 528 og 328 etter det jeg har hørt vis varmeaparatet kun funget på det siste hakket. er det bare motstanden som sitter under pasasjer sia du må bytte. ikke hele dritten hmm har jo hele dritten nå så da kan jeg jo bare bytte den?
carlhaakon Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Da ble det stopp gitt og den lille turen til lillehammer endte med at bilen kom dit klokka 2 og kom hjem klokka 11 i går kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå