carlhaakon Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Jeg spurte da virkelig ikke om du fikk en god pris eller ikke hehe nei vet det, men ga 4 lapper får dem noen bilder av felga, blir vel til at de sitter der en stund siden jeg klarte og kjøre med den låsemutern og den ble selvsagt borte. så da får jeg ikke felga av igjen før jeg får ny og BMW har ikke åpent før mandag
Frode D Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Okei Men skal du på kontroll med de dekka der? Såg rimelig slitt ut på ene bildet
carlhaakon Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 ja blir vel til det, og når jeg skal selge den kan ny eier heller velge hvem av felga han vil ha med. ja de er helt nedslitt siden han som hadde M3en de sto på tydeligvis hadde brukt de på bane, det er bane gummi på dem også så er vel ikke helt bra og kjøre med dem
The StigMeister Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 De felgene der kledde bilen! Hvordan er felgene ellers da? Skader etc?
carlhaakon Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 er noen små riper og litt som er normalt ved gamle felger, men de er penere en OZ felga. så jeg er veldig fornyd med dem. gode og kjøre med også
Frode D Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Felgene kledde faktisk bilen mye bedre enn min føler jeg.. Kanskje pga din er svart..
///Mysild Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 1: de heter m3 coupe felger! 2: strøkne var de! 3: de er ikke orginale! hvor er fordypinga til ///M merket? 4: hvis du fortsatt skal påstå de er orginale, så må du se om det står riktig nummer bak 5: kledde bilen da!
Springsteen Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 1: de heter m3 coupe felger!2: strøkne var de! 3: de er ikke orginale! hvor er fordypinga til ///M merket? 4: hvis du fortsatt skal påstå de er orginale, så må du se om det står riktig nummer bak 5: kledde bilen da! Sikker på at denne typen har fordypning til M da? Det er ikke jeg. Tommy sine bane felger er vel orginale, og de har ikke.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Slik jeg har forstått det er de av denne typen som ikke er smidd fra cab. Og behovet for at BMW skulle lage fordypning i felgen for å sette på M-Tech merke skulle være lite all tid BMWs motorsport avd har skrevet det med store bokstaver over hele felgen. Står BMW og noen andre opplysninger på baksiden. Og disse felgene er dritfete
///Mysild Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 1: de heter m3 coupe felger!2: strøkne var de! 3: de er ikke orginale! hvor er fordypinga til ///M merket? 4: hvis du fortsatt skal påstå de er orginale, så må du se om det står riktig nummer bak 5: kledde bilen da! Sikker på at denne typen har fordypning til M da? Det er ikke jeg. Tommy sine bane felger er vel orginale, og de har ikke. trodde i hvertfall det... er i hvertfall det på de avbilda når man søker på felgene... trodde ikke banefelgene var orginale...
carlhaakon Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 nå får du roa deg litt mysild du har klaga på alt jeg har kjøpt i det siste på at det ikke er orginalt fra M3 og jo felga ble levert orginalt på M3 fra 95 og oppover. her har du bilder av M3en de satt på som ble henta i sverige. og ja de er orginale på den bilen
///Mysild Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 jeg har en frontfanger og bakfanger som har stått på en m3, men jeg påstår ikke at de er orginale, samme med skjørtene, har stått på en m-tech bil, men sier ikke at de er orginale er mye kopideler ute å går
carlhaakon Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 jeg har en frontfanger og bakfanger som har stått på en m3, men jeg påstår ikke at de er orginale, samme med skjørtene, har stått på en m-tech bil, men sier ikke at de er orginale er mye kopideler ute å går jo men er ikke så mange som kopierer de felga der gitt, står også M3 inni felga. M3 fangere og skjørt er det jo tusen vis av kopier av. men det er det ikke av de felga der gitt.
carlhaakon Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 så da tror du folk med Orginale M3er kjøpte kopifelger når de kjøpte seg ny M3 da da skal jeg ha en E92 levert uten felger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå