Haug Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Aldri artig å selge en bil man virkelig ikke vil selge! Hva ca pris hadde du tenkt deg for den?
carlhaakon Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Domt du må selge da, har jo blitt meget bra mens du har hatt den Men blir det et hjul-sett til overs når du skal selge eller? Tenkte da m3 felgene du kjøpte... blir vel til at kjøper velger felger, men slik det ser ut nå skal han ha Oz felga så M3 felga blir nok igjen. så blir vel til salgs etter hvert tipper jeg Aldri artig å selge en bil man virkelig ikke vil selge! Hva ca pris hadde du tenkt deg for den? nei er ikke det gitt. har sagt at første man som kommer med 100 får bilen. synes det er en grei pris etter alt tiden og pengene jeg har brukt på den
Simen! Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Domt du må selge da, har jo blitt meget bra mens du har hatt den Men blir det et hjul-sett til overs når du skal selge eller? Tenkte da m3 felgene du kjøpte... blir vel til at kjøper velger felger, men slik det ser ut nå skal han ha Oz felga så M3 felga blir nok igjen. så blir vel til salgs etter hvert tipper jeg Får si ifra, er mulig intresert
carlhaakon Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Da får dere siste bildene og update fra meg med denne bilen. etter mye om og men måtte jeg til slutt selge bilen siden jeg verken har penger eller tid til den lenger. grunnen til dette er så klart skolegang bilen er nå i nytt eie av en kompis av meg som lenge har ønsket seg denne bilen. han skal nok fortsette på planene mine i løpet av vinteren. har hatt alt får mange timer med bilen til og selge den så føler jeg har solgt en del av meg selv med den men siden jeg kjenner han som kjøpte den kommer jeg nok til og skru mye på den sammen med han håper jeg. så nå fremover blir det og spare til ny bil til våren
Frode D Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Huff, ja kjipt å selge den.. Men må man så må man..
carlhaakon Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 snødde som bare det i går, men de bilda ble tatt på mandag, da kom den første snøen. men smelta litt nå så nå er det bare sørpe føre
Torek Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Godt han valgte OZ felga Skjønner ikke hvorfor så mange misliker dem.. Husker når jeg satt på i denne bilen, da sikla jeg fææælt på den også! Trist med salg, men godt gjort å være såpass fornuftig. Finnes flere biler
///Mysild Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 finanskrisa som rammer? hehe... flere som selger nå...
BreitBau Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 hehe.. Er flere som selger av samme grunn som Carl Håkon.. Ikke fordi de takler lånet, men fordi det går opp for de at det blir dyrt i lengden med slik bil, og at de vil andre ting skal komme foran på prioriteringslista eller at det ikke lenger går an å ha bilen så høyt på denne lista.. Er jo ett rent tap detta med bil, så når folk må ha penger, er det lettest å kutte bil, som ofte svir mest siden pengene til felger og styling ofte går rett i dass..
carlhaakon Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Godt han valgte OZ felga Skjønner ikke hvorfor så mange misliker dem..Husker når jeg satt på i denne bilen, da sikla jeg fææælt på den også! Trist med salg, men godt gjort å være såpass fornuftig. Finnes flere biler sitti på med denne bilen?? hehe..Er flere som selger av samme grunn som Carl Håkon.. Ikke fordi de takler lånet, men fordi det går opp for de at det blir dyrt i lengden med slik bil, og at de vil andre ting skal komme foran på prioriteringslista eller at det ikke lenger går an å ha bilen så høyt på denne lista.. Er jo ett rent tap detta med bil, så når folk må ha penger, er det lettest å kutte bil, som ofte svir mest siden pengene til felger og styling ofte går rett i dass.. hadde nok ikke lån på bilen gitt. men har ikke tid til og gjøre det som må til får at bilen skal bli 100% og så hadde jeg ikke hjerte til og bruke den i vinter og da ble denne solgt framfor vinter bil som jeg har kjøpt meg igjen nå så blir nok ny coupe på meg til våren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå