Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da har det blitt gjort litt små ting med bilen. og kommer snart litt deler bare jeg for rota meg til og bestille.

har også finni ut litt hvorfor bilen hadde så mye rust i bagarsjen bildet snakker vel for seg selv her. dette er etter at jeg var ute og kjørte en tur med den i regnet :( for de som ikke ser så godt så var det nesten en ti liters bøtte med vann baki der

dshj5ns72u9j47v6uusn.jpg

noen bildet etter vask :)

2c0w6cafq358aa0v8ski.jpg

qizc3h8buc8yhnei9ncw.jpg

Skrevet
Bare å poste bilder. Digger bilen og felgene :D

takk for det. bra noen liker bilen :) trodde folk ble lei at jeg la ut så mye bilder jeg. men skal få opp noen litt etter hvert når bilen har vert på rustsveising og slikt :wink:

Skrevet

tror ikke folk blir lei av mange bilder. i tråder syns jeg det er arti med mye bilder, blirr litt tørt av bare snakk! så klem på med bilder, men prøv gjerne nye vrier å sånt! jeg vil gjerne se :)

Skrevet

da for jeg legge ut litt fler bilder da :wink: er ikke så bra kvalitet på bilda desverre for jeg får ikke lasta opp bilda i full størelse

shp9ytx1rho72f1opou7.jpg

wam02xyxknmi3r1pin3k.jpg

21srmrdyd1jpdw7h29th.jpg

qvhwdju7y967seds5j3f.jpg

6dirwh3me8iq9ghrj3mj.jpg

svqiq8s0xwgzehpwf1xk.jpg

oknon6hoe6725eja0eku.jpg

5q5shqix57vjf6mi05nj.jpg

fo0455619dxwbhaqlkc0.jpg

Skrevet

hehe ja de kommer så fort jeg får lønning :wink: har nok desverre ikke lappen da nei :( men mulig bilen kommer med meg i pasasjer setet :)

Skrevet

Er jo ikke lange turen fra Gjøvik til Kristiansand, særlig ikke i passasjersetet på egen bil hehe Men du må prøve å få tatt turen

Skrevet
uuuu :-P

ane eg litt misunnelse her??? ;)

Syns bilen din e flotte eg Carl Håkon. :D Behold den i god stand så du har glede av den i flere år fremover.

Når får du lappen da?

Skrevet
Er jo ikke lange turen fra Gjøvik til Kristiansand, særlig ikke i passasjersetet på egen bil hehe Men du må prøve å få tatt turen

hehe blir nok tur vis jeg får med en kompis som kjører :wink:

uuuu :-P

ane eg litt misunnelse her??? ;)

Syns bilen din e flotte eg Carl Håkon. :D Behold den i god stand så du har glede av den i flere år fremover.

Når får du lappen da?

takk for det :) skal nok ta godt vare på bilen, skal blant anna ikke bruke den i vinter siden den er fort gjort og ta en fanger eller to da.

kommer vel i sluten av august tipper jeg vis jeg klarer oppkjøringa :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...