carlhaakon Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 da har det blitt gjort litt små ting med bilen. og kommer snart litt deler bare jeg for rota meg til og bestille. har også finni ut litt hvorfor bilen hadde så mye rust i bagarsjen bildet snakker vel for seg selv her. dette er etter at jeg var ute og kjørte en tur med den i regnet for de som ikke ser så godt så var det nesten en ti liters bøtte med vann baki der noen bildet etter vask
steffen- Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 er litt og sette finger på bilen min gitt. bilen din er fin ikke minst de felgene. PORR. behold de du.
carlhaakon Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Skrevet Juli 9, 2008 takk for det, er nok en del på min også, blant anna litt lakk rust. men alt slik skal bort etter hvert bare penga kommer
carlhaakon Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Skrevet Juli 9, 2008 Bare å poste bilder. Digger bilen og felgene takk for det. bra noen liker bilen trodde folk ble lei at jeg la ut så mye bilder jeg. men skal få opp noen litt etter hvert når bilen har vert på rustsveising og slikt
Simen! Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 tror ikke folk blir lei av mange bilder. i tråder syns jeg det er arti med mye bilder, blirr litt tørt av bare snakk! så klem på med bilder, men prøv gjerne nye vrier å sånt! jeg vil gjerne se
carlhaakon Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Skrevet Juli 9, 2008 da for jeg legge ut litt fler bilder da er ikke så bra kvalitet på bilda desverre for jeg får ikke lasta opp bilda i full størelse
///Mysild Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 du må bruke photobucket men bilen din skriker etter grøftelys hoho 16 august, gatebil krsand, da har du lappen og er her?
carlhaakon Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Skrevet Juli 9, 2008 hehe ja de kommer så fort jeg får lønning har nok desverre ikke lappen da nei men mulig bilen kommer med meg i pasasjer setet
Ad|oS Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Er jo ikke lange turen fra Gjøvik til Kristiansand, særlig ikke i passasjersetet på egen bil hehe Men du må prøve å få tatt turen
Astri Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 uuuu ane eg litt misunnelse her??? Syns bilen din e flotte eg Carl Håkon. Behold den i god stand så du har glede av den i flere år fremover. Når får du lappen da?
carlhaakon Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Skrevet Juli 10, 2008 Er jo ikke lange turen fra Gjøvik til Kristiansand, særlig ikke i passasjersetet på egen bil hehe Men du må prøve å få tatt turen hehe blir nok tur vis jeg får med en kompis som kjører uuuu ane eg litt misunnelse her??? Syns bilen din e flotte eg Carl Håkon. Behold den i god stand så du har glede av den i flere år fremover. Når får du lappen da? takk for det skal nok ta godt vare på bilen, skal blant anna ikke bruke den i vinter siden den er fort gjort og ta en fanger eller to da. kommer vel i sluten av august tipper jeg vis jeg klarer oppkjøringa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå