Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nope, er ikke det jeg sier... men mange som får tak i kopier, for så å selge m3en med de, og si at de er orginale, og så selge de orginale etterpå for en pen sum ;-)

men joa, nok om det... tenkte først det var gt typen av motorsport felger du hadde fått deg ;-)

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe skjønner skjønner, men er nok de samme som tommy bruker på bane, måtte ha noen felger som onkel blå kan like litt bedre hehe :wink:

Skrevet

3 siders diskusjon om det er orginale M-felger i en prosjekt tråd?

Hvor er det står noe om prosjektet?

å siden dere nevner at dere har MSN. Bruk MSN!

Skrevet

vis du leser litt bakover så ser du prosjektet, men siden noen altid skal diskutere alt jeg gjør så blir det noen sider. og alt tar sin tid når man går på skole og jobber ved siden av. men kan jo infomere deg om at bilen står nå siden alt av kjøleveske, bremseveske og div skal byttes. så skal den stå i vinter og da blir den pusset ned og den siste rusten skal bort, og etter det blir det ny lakk til våren :wink:

Skrevet

hm...blir jo fort litt diskusjoner, hvis ikke hadde det fort blitt kjedelig her..

Så lenge man diskuterer innad i en prosjekttråd og når det samtidig omhandler prosjektet så skjønner jeg ikke helt problemet..

Skrevet

Joda, det kan jeg skjønne.. om de hadde diskutert hvilken felg som hadde passet best så hadde det enda vært greit nok. Men har 2stk en dialog om det er orginale felger eller ikke på 3 sider, å det viset seg at de bruker også å skrive over msn. Er bare det at jeg vil se litt om framgang isteden for chatting :wink:

Skrevet
Joda, det kan jeg skjønne.. om de hadde diskutert hvilken felg som hadde passet best så hadde det enda vært greit nok. Men har 2stk en dialog om det er orginale felger eller ikke på 3 sider, å det viset seg at de bruker også å skrive over msn. Er bare det at jeg vil se litt om framgang isteden for chatting :wink:

sant det, men litt diskusjon er bedre en at ingen skriver i tråden, men finnes en mellom ting :wink:

så kan jeg også komme med det at nå har jeg bytta Tempmåleren min og nå kjøler bilen som den skal og den mister ikke varmen lenger så nå kan jeg kose meg i varmen i den kalde høsten vi har i norge :D

så da er det ny kjøleveske, tempmåler og giver.

Skrevet

ehhmmm.. carl sin tråd ;-) slutt å les her hvis du ikke vil lese om msn snakk... btw! du bidrar ikke mindre til msn snakket selv ;-)

upps!! var de jeg tenkte på ja :-s hehe...

Skrevet

Da har jeg fått bytta Tempmåler og den har fått ny kjøleveske, nå går bilen som den skal og den bli varm slik den skal så nå venter jeg bare på en eksosventil som gamle eier muligens har så da blir bilen 100% motormessig

så da har jeg endelig fått brukt bilen litt, så har vel gått noen kroner i bensin på meg nå.

et par bilder av den under testuren :)

fz9pvogbez3zt22k76dp.jpg

66b1388ycn6u70e3lw37.jpg

o7zyr0xf7kfygmmk79ux.jpg

gvgh30xu0fxwb008rybt.jpg

kg5z3goed95ypkmxnq3m.jpg

Skrevet

Her har det jo skjedd litt siden sist jeg var her! Pen bil du har synes jeg. Samme felgene som på min m3 som forøverig er originale ja. 4000 var ikke noe å si på,kledde bilen din veldig godt!

Skrevet
Her har det jo skjedd litt siden sist jeg var her! Pen bil du har synes jeg. Samme felgene som på min m3 som forøverig er originale ja. 4000 var ikke noe å si på,kledde bilen din veldig godt!

takk for det, kommer nok til og skje mer etter hvert, men dårlig rå siden jeg går på skole så det tar litt tid. ja synes de var tøffe på bilen så var nok innom og kikka på din litt før jeg kjøpte dem. synes de klær E36 godt

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...