carlhaakon Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 ikke noen grunn er jo bare typisk e36 uanz... og spes når bilen din har rullet rundt med de felgene du hadde før... byttet jo begge mine framme selv så... piggdekk og mye senk, og sladding med ødelagte dempere, gravde sitt i hjulbuene du burde vel kansje ta en kikk på bilen før du sier noe da men. jeg har valsahjulbuer og har ikke senka bilen min så mye til at de har ødelagt noe gitt. har også pussa ned begge hjulbuene bak og der var det ikke noe rust og finne. så er de behandla slik at det verken skal komme skader eller rust med eller uten de felga. så bilen min er nok ikke så jalla og dårlig stand som du tror gitt. bilen er også eid av seriøse folk så den er verken sledda i filler elller kjørt i filler. har også gått over hele understellet på bilen og det er i bra stand og det har ikke rust. har også servicehefter på bilen til i dag og sist jeg hadde den på service var det bare 4 hjulskontroll de trengte på det etter at jeg senka den. så bilen er i bra stand og det eneste synlige skaden på den er bak vedbagarsjen siden noen rygga på den. men dette er kun en liten bulk som skal fikses i vinter. men skal legge ut bilder av den lille rust flekken på døra sammen med bulken så får du se hvordan det ser ut. kan også legge ut av hjulbuene
n00ky Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Her bør du nok sjekke fakta før du uttaler deg Mysild. Jeg jobber med Carl og bilen hans har ikke tegn til rust i hjulbuene. Bilen har ikke vært like rævkjørt så mye som din tydeligvis har Bortsett fra de små skavankene man må regne med å få her i landet med steinsprut etc så er denne bilen finfin.
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 sinna i dag eller? jeg sa det bare for kødd! trodde vi kunne tulle såpass, men greit... avslutter mitt abonnement for denne tråden!
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Her bør du nok sjekke fakta før du uttaler deg Mysild. Jeg jobber med Carl og bilen hans har ikke tegn til rust i hjulbuene. Bilen har ikke vært like rævkjørt så mye som din tydeligvis har Bortsett fra de små skavankene man må regne med å få her i landet med steinsprut etc så er denne bilen finfin. hohei! noen andre bør også sjekke fakta... min har heller ikke blitt rævkjørt skal jeg si deg... jeg snakket om når mine hjulbuer ikke ville mer, så var det snø på veien... så lol @ u!
n00ky Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Tar bare det du skriver om din bil som ett tegn på rævkjøring og dårlig vedlikehold jeg. Også kan du vel legge i fra deg fjortis-faktene med å prøve å fyre oppunder. Må jo bare le av sånne som deg
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Tar bare det du skriver om din bil som ett tegn på rævkjøring og dårlig vedlikehold jeg. Også kan du vel legge i fra deg fjortis-faktene med å prøve å fyre oppunder. Må jo bare le av sånne som deg jaha? sladding på snø... off... så fryktelig... og hvis du hadde vært såpass oppdatert, som du ikke er, hadde du sett at jeg har byttet skjermer siden demperene var ødelagte, og gjørde at vinterdekkene gikk i skjermene på vinterføre... skjermene er bytta, bilen ble nylakkert i april, og jeg kan vel nesten si at jeg er en av de på forumet som har best vedlikehold på bilen... kjører kanksje 50 mil i måneden, vasker like mange ganger, polerer gjevnt og trutt, vasker inni 2-3 ganger i måneden... så nå kan du holde kjeft... har du noe mer å si, ta det på pm, jeg ksulle bare tulle med carl, men hvis han skal være så sur og grinete for det, så SORRY! da kunne han sagt at jeg dro den litt langt selv... eller trenger han vakter som deg?
carlhaakon Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 sinna i dag eller? jeg sa det bare for kødd!trodde vi kunne tulle såpass, men greit... avslutter mitt abonnement for denne tråden! jeg er ikke sint eller noe for at du sier jeg har rust, men da burde du i vertfall sjekka om det er sant eller ikke før du svarer på spørsmål fra andre og du trenger ikke slutte og snakke i tråden får det mysild. du kan heller få se på bilen en gang på treff og så får vi heller ta ting fra da, men bilen er jo en gammel bil og den har orginal lakk så det er altid noe og pirke på. men den skal jo brukes. du får sitte på en tur neste gang det blir treff så får du kjenne at den er veldig tigh og fin når det kommer til hvordan den er på veien
Superbeetle Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Bilen din er rævkjørt ///Mysild, syntes det er på tide å la sannheten synke inn og få en slutt på denne debatten.. Rett og slett dårlig vedlikeholdt fra eiers side..
Rogern Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg hadde heller ikke likt att noen sa det var rust på bilen min i tråden min hvis det ikke var det. Ikke alle som skjønner det er fleip. Jeg skjønte det vertfall ikke. Jeg skal skal bytte begge framskjermene mine på min e36 når den skal lakkeres i vinter grunnet noen rustbobbler på hjulbue nede ved blink. Bilen min er 16 år og fortjener nye framskjermer. Hjulbuene bak ser bra ut, men skal sjekkes grundig før den går i lakkboksen.
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 rust i hjulbuene i hvertfall ;-)l liksom blunke var jo et tulletegn da vettu ;-);-);-) haha billa, sier du som lager fartsriller i bilen
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg hadde heller ikke likt att noen sa det var rust på bilen min i tråden min hvis det ikke var det. Ikke alle som skjønner det er fleip. Jeg skjønte det vertfall ikke.Jeg skal skal bytte begge framskjermene mine på min e36 når den skal lakkeres i vinter grunnet noen rustbobbler på hjulbue nede ved blink. Bilen min er 16 år og fortjener nye framskjermer. Hjulbuene bak ser bra ut, men skal sjekkes grundig før den går i lakkboksen. for en utenforstående ja, så er jeg helt enig! MEN, jeg har jo alltid tulla med carl, samme som de M-delene, jeg skriver det bare for tull... hehe... men whatever! ligger mange spøker i min tråd også, men har vel aldri tatt det opp på en slik måte...
Superbeetle Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 rust i hjulbuene i hvertfall ;-)l liksom blunke var jo et tulletegn da vettu ;-);-);-) haha billa, sier du som lager fartsriller i bilen hehe...jeg skjønte egentlig ikke at du tullet, jeg bruker blunkesmileyen når jeg tror jeg kan noe og skriver et svar.. (ser du?) Jeg lagde jo rillene bare for å få vekk rusten som var der da? *oppgitt*.. hehe...nei, nok OT i denne tråden nå (jeg mente det, var ikke ment som et tulletegn (nå var det tull))
carlhaakon Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 rust i hjulbuene i hvertfall ;-)l liksom blunke var jo et tulletegn da vettu ;-);-);-) haha billa, sier du som lager fartsriller i bilen men nå driter vi i det, tror nok alle vi her tar såppas bra vare på bila i forhold til mage andre her i norge. får det er mange av dem som blir kjørt i filler og jeg hadde aldri starta en tård her om jeg var care i bilen min. jeg bruker all den tiden jeg kan på og holde bilen i bra stand. det vet jeg du gjør også mysild er vel ikke mange på forumet som ikek gjør det tipper jeg så da får du heller bli med og ta en kjikk på bilen en gang og se den live
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 ja, syntes du skulle hatt den med på henger til våler jeg da hehe... hadde vel vært noe
carlhaakon Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 ja, syntes du skulle hatt den med på henger til våler jeg da hehe... hadde vel vært noe hahaha ja skulle nok gjort det men kommer altid nye treff så du får nok sett den og da skal jeg passe på og få den helt 100 så du får litt jobb med og finne feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå