Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres greit ut :wink: Det er ikke no problem å få de inn i en vanlig E46? Tenkte når de passer for deg at jeg kommer? Imorgen? Tenkte skulle ta en titt men de ser såpass strøkne ut :wink: Hvor er det du holder til?

Skrevet

Skal vel passe E46 det ja. Er som det ser ut, kansje noe støv bare. Er lagret tørt og fint. Passer fint i morgen litt utpå dagen. Holder til i Sandefjord. Ring meg bare i morgen du, så avtaler vi. Mitt tlf er: 90141919. Yngve. :D

Skrevet
Skal vel passe E46 det ja. Er som det ser ut, kansje noe støv bare. Er lagret tørt og fint. Passer fint i morgen litt utpå dagen. Holder til i Sandefjord. Ring meg bare i morgen du, så avtaler vi. Mitt tlf er: 90141919. Yngve. :D

Yes, den er grei :wink: snakkes imorgen! Gratulerer med dagen forresten :D Kos deg idag :wink:

Skrevet

det jeg trenger er den ventilen som styrer vannet rundt i bilen, og fordeler varmt og kaldt på klimaen.. åsså trenger jeg klimapanelet.. kan pm deg..

Skrevet
det jeg trenger er den ventilen som styrer vannet rundt i bilen, og fordeler varmt og kaldt på klimaen.. åsså trenger jeg klimapanelet.. kan pm deg..

Kilmapanelet skal jeg ha, har også sikkert den ventilen. Har ikke kastet noe mener jeg. Har du noe bilde av hvordan den ser ut den ventilen? Hvor den står osv ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...