ehrnst Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 ta av ecu-kontakta samt den tre-pins kontakta ved siden av. før ecukontakta og tilhørende gjennom torpedoen i hanskerommet. den runde motorkontakta løsner du enkelt ved å vri på den. Nå er de fleste kablene løse å du kan begynne å skru løs gir og mellomaksling. Løsne slangene som går til varmeaparatet og slangene som går til radiator. løft ut motoren med en stropp festet til hver av motorfestene og en i girkassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Da er motoren ute og nye montert. Men er litt usikker på hvor de tre ledningene som som kommer ut fra kabelen til hjernen skal hen? Disse kommer ut i motorommet ved batteriet og alle tre har kabelsko med hull. Oxo henger det ut noen ledninger ved hjernen på en kobling, på min gamle er det det samme men det er en helt annen kobling på disse. Forskjellige farver på ledningene så aner ikke hvem som skal på hvem. Hva er disse til? forsvinner inn i dashbordet... Tar noen bilder i morra, så er det lettere og se hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 Nå er bilen startet opp . Koblet jo så klart feil så begynte ryke fra dynamo , men den ladder 14 ved tomgang. men batteriet er alltid ræva (har prøvd med flere) ofte det må starthjelp til. Er dynamoen død ? Oxo er det ikke liv i værken turteller el den under, økonomimåleren el hva det er . Åssen får jeg dette til og virke? Har prøvd og koble sammen de ledningene på kontakta ved hjernen. Alle mulige måter, og turtallet øket litt ved to av måtene. Trenger gode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå