A.Holzmann Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Det ser veldig bra ut:) Må bare gjenta meg selv
Hesleskaug Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Fikk ikke gjort noe av det jeg hadde planlagt i dag. Men fikk dratt bortom å mattet ned dashbordet ihvertfall Var innom butikken.... Måtte rote litt med bokstavene man fikk kjøpt...
///FredriK.S Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Genialt. Blir gøy å se når bilen er ferdig. :D
S.Nilsen Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Gleder meg til færdig bil ser veldig bra ut likte fargen godt
BimmerE46 Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 meget pen bil marius, den blir jo knall, men det har jeg jo sagt før. Pluss at du forteller meg om nye oppdateringer hver gang vi snakkes i gangen blir drit moro å se den ferdig, og ikke minst på BANE Hilsen naboen under deg
Hesleskaug Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 meget pen bil marius, den blir jo knall, men det har jeg jo sagt før. Pluss at du forteller meg om nye oppdateringer hver gang vi snakkes i gangen blir drit moro å se den ferdig, og ikke minst på BANE Hilsen naboen under deg Takker og bukker for det. På tide at du skaffer deg E30 også. Blir det mye BMW bak i gården her Men tenk hvor mye lengre jeg hadde kommet på bilen hvis jeg ikke hadde festa så mye heheh..... Penga flyr.... Når bilen er klar så skal de nok ryke opp bakken her
Torek Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Men tenk hvor mye lengre jeg hadde kommet på bilen hvis jeg ikke hadde festa så mye heheh..... Penga flyr.... Ikkeno å tenke på det.. Festing må til
BimmerE46 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 meget pen bil marius, den blir jo knall, men det har jeg jo sagt før. Pluss at du forteller meg om nye oppdateringer hver gang vi snakkes i gangen blir drit moro å se den ferdig, og ikke minst på BANE Hilsen naboen under deg Takker og bukker for det. På tide at du skaffer deg E30 også. Blir det mye BMW bak i gården her Men tenk hvor mye lengre jeg hadde kommet på bilen hvis jeg ikke hadde festa så mye heheh..... Penga flyr.... Når bilen er klar så skal de nok ryke opp bakken her Hehe, ja dersom du hadde holdt deg udru i sommer kunne du jo spole opp bakken utenfor her allerede nå kanskje???? hehe, men man jo dra til med noen fester i blant også Ja kanskje jeg bør kjøpe meg en E30 å få den nogen lunde i stand... Da blir det en del biler bak i gården her ja, har jo to her fra før, spørs hva huseieren mener. hehe, tror det går nok bra...
Hesleskaug Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Da har det gått en liten stund igjen. Har ikke skjedd voldsomt mye, men i dag var jeg å handlet "Anlegg" til bilen. Jeg trenger ikke noe versting anlegg, (skal ikke være med i NM i DBdrag ) dette skal være en fin bil å kjøre men tenkte det ble litt stusselig å kjøre søndagstur uten lyd i hele tatt. Jeg handlet inn: - Pioneer DEH-P700BT - JBL GTO-507C - 5,25" (Front) - JBL GTO937 - 6x9 " (Bak) - Adapter til 6x9" bak - Filt til hattehylla - Hi-fi Kabler
knut_olestad Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Så ikke verre ut de delene der Lyd er fin ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå