Gå til innhold

E30: 325i 1986 restaurering


Hesleskaug
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

meget pen bil marius, den blir jo knall, men det har jeg jo sagt før. Pluss at du forteller meg om nye oppdateringer hver gang vi snakkes i gangen :) blir drit moro å se den ferdig, og ikke minst på BANE :lol:

Hilsen naboen under deg :)

Takker og bukker for det. På tide at du skaffer deg E30 også. Blir det mye BMW bak i gården her :D

Men tenk hvor mye lengre jeg hadde kommet på bilen hvis jeg ikke hadde festa så mye :) heheh..... Penga flyr....

Når bilen er klar så skal de nok ryke opp bakken her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget pen bil marius, den blir jo knall, men det har jeg jo sagt før. Pluss at du forteller meg om nye oppdateringer hver gang vi snakkes i gangen :) blir drit moro å se den ferdig, og ikke minst på BANE :lol:

Hilsen naboen under deg :)

Takker og bukker for det. På tide at du skaffer deg E30 også. Blir det mye BMW bak i gården her :D

Men tenk hvor mye lengre jeg hadde kommet på bilen hvis jeg ikke hadde festa så mye :) heheh..... Penga flyr....

Når bilen er klar så skal de nok ryke opp bakken her :D

Hehe, ja dersom du hadde holdt deg udru i sommer kunne du jo spole opp bakken utenfor her allerede nå kanskje???? hehe, men man jo dra til med noen fester i blant også :D

Ja kanskje jeg bør kjøpe meg en E30 å få den nogen lunde i stand...

Da blir det en del biler bak i gården her ja, har jo to her fra før, spørs hva huseieren mener. hehe, tror det går nok bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har det gått en liten stund igjen. Har ikke skjedd voldsomt mye, men i dag var jeg å handlet "Anlegg" til bilen. Jeg trenger ikke noe versting anlegg, (skal ikke være med i NM i DBdrag :) ) dette skal være en fin bil å kjøre men tenkte det ble litt stusselig å kjøre søndagstur uten lyd i hele tatt.

Jeg handlet inn:

- Pioneer DEH-P700BT

- JBL GTO-507C - 5,25" (Front)

- JBL GTO937 - 6x9 " (Bak)

- Adapter til 6x9" bak

- Filt til hattehylla

- Hi-fi Kabler

t91xua57yu1j8a529ktn.jpg

q3xv1ofdgvzkj956l2gc.gif

6q030z3uzychky0jk1bp.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...