Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fikk ikke gjort noe av det jeg hadde planlagt i dag. Men fikk dratt bortom å mattet ned dashbordet ihvertfall

mkkb3yy9sf38kehod62v.jpg

r7nzhws6tzvgtwy7nulk.jpg

Var innom butikken.... Måtte rote litt med bokstavene man fikk kjøpt... :)

5y0ofeu8apvwx2qw9ves.jpg
Skrevet

meget pen bil marius, den blir jo knall, men det har jeg jo sagt før. Pluss at du forteller meg om nye oppdateringer hver gang vi snakkes i gangen :) blir drit moro å se den ferdig, og ikke minst på BANE :lol:

Hilsen naboen under deg :)

Skrevet
meget pen bil marius, den blir jo knall, men det har jeg jo sagt før. Pluss at du forteller meg om nye oppdateringer hver gang vi snakkes i gangen :) blir drit moro å se den ferdig, og ikke minst på BANE :lol:

Takker og bukker for det. På tide at du skaffer deg E30 også. Blir det mye BMW bak i gården her :D

Men tenk hvor mye lengre jeg hadde kommet på bilen hvis jeg ikke hadde festa så mye :) heheh..... Penga flyr....

Når bilen er klar så skal de nok ryke opp bakken her :D

Skrevet
Men tenk hvor mye lengre jeg hadde kommet på bilen hvis jeg ikke hadde festa så mye :) heheh..... Penga flyr....

Ikkeno å tenke på det.. Festing må til ;)

Skrevet

Takker og bukker for det. På tide at du skaffer deg E30 også. Blir det mye BMW bak i gården her :D

Når bilen er klar så skal de nok ryke opp bakken her :D

Hehe, ja dersom du hadde holdt deg udru i sommer kunne du jo spole opp bakken utenfor her allerede nå kanskje???? hehe, men man jo dra til med noen fester i blant også :D

Ja kanskje jeg bør kjøpe meg en E30 å få den nogen lunde i stand...

Da blir det en del biler bak i gården her ja, har jo to her fra før, spørs hva huseieren mener. hehe, tror det går nok bra...

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har det gått en liten stund igjen. Har ikke skjedd voldsomt mye, men i dag var jeg å handlet "Anlegg" til bilen. Jeg trenger ikke noe versting anlegg, (skal ikke være med i NM i DBdrag :) ) dette skal være en fin bil å kjøre men tenkte det ble litt stusselig å kjøre søndagstur uten lyd i hele tatt.

Jeg handlet inn:

- Pioneer DEH-P700BT

- JBL GTO-507C - 5,25" (Front)

- JBL GTO937 - 6x9 " (Bak)

- Adapter til 6x9" bak

- Filt til hattehylla

- Hi-fi Kabler

t91xua57yu1j8a529ktn.jpg

q3xv1ofdgvzkj956l2gc.gif

6q030z3uzychky0jk1bp.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...