Hesleskaug Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 Da kom det litt deler igjen. Til E30n og E36 touringen. Danskene fra koed klarte å sende to venstre blinkers foran
Hesleskaug Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Skrevet Juni 30, 2008 Mer PARTS!! Da var coilovers på plass med nye bremseskiver, klosser, støtdemperlager og foringer. Tror understellet blir bra jeg Dempere bak med nye foringer Måtte dreie meg en 36" BORTE! Måtte leke litt i helgen som var
Hesleskaug Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 Nok en liten oppdatering. Fikk montert alt. Bare for å se hvordan det ble seende ut. Venter på Powerflex foringer. Nye styreledd også skal jeg montere servoen jeg har liggende.
Hesleskaug Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Mer deler til understellet. Alt dette skal monteres opp med den nye komplette servoen jeg kjøpte.
///christian Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Ser bra ut dette, liker planene dine med og holde tysker stuken. Men finnes det noe form for add on styling av m-tech2 eller pre?
BMW89 Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 jøss dette ser bra ut noe vidre planer for motor ?
ingard Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Bra prosjekt. Masse gromdeler, og jeg misunner deg for de hjulene der ja! Helt fantatiske hjul. Tror dette blir bra til slutt med fjordgrå farge. Passer veldig bra til bmwer med runde lykter.. Hold oss oppdatert
Hesleskaug Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Ser bra ut dette, liker planene dine med og holde tysker stuken. Men finnes det noe form for add on styling av m-tech2 eller pre? Takker! Liker tysker stuk Add on? Jeg vet at det finnes "DTM" leppe til begge deler. Men syns det blir litt over the top. Hvis det var det du mente da... jøss dette ser bra ut noe vidre planer for motor ? Takker og bukker Jeg har lyst til å få bygd en verst M20 sugemotor. Men det koster skjorta. Så jeg får først og fremst få bilen klar utseende og understells messig. Så får jeg spare litt igjen Kommer jeg over noen annen motor etterhvert ville det vært det beste. Bra prosjekt. Masse gromdeler, og jeg misunner deg for de hjulene der ja! Helt fantatiske hjul. Tror dette blir bra til slutt med fjordgrå farge. Passer veldig bra til bmwer med runde lykter..Hold oss oppdatert Nok igjen takk! Gromdelene har kommet etterhvert, mye sparing og mye jobb. Går litt tregt den måten, men da slipper jeg å sitte med lån på bilen når den er ferdig
Hesleskaug Skrevet August 4, 2008 Forfatter Skrevet August 4, 2008 det kunne passet bra med en m motor. Hadde vært kult å satt en M motor i den... Men da blir det litt vanskelig og dyrt å få den registrert. Men hvis det er noen som har en 3.2 med kasse og ledningsnett de har lyst il å bli kvitt så går det jo selvfølgelig ann å ta kontakt.
Larsegutt Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 er det orginale klistermerke som skal i motorom og div? evt hvor kjøpte du dem ifra? ser det jeg har kunne trengt utskifting til min E-30!
///christian Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Joda, fikk svar på noe der og. Men litt utenom prosjekt tråden, finnes det noe form for m-tech 2 kopi? Tenkte på e30'n min. Ser lite vits i og lage tråd om det når jeg kan spørre deg
Hesleskaug Skrevet August 4, 2008 Forfatter Skrevet August 4, 2008 er det orginale klistermerke som skal i motorom og div?evt hvor kjøpte du dem ifra? ser det jeg har kunne trengt utskifting til min E-30! Klistremerkene fikk jeg fra et BMW verksted i Tyskland. Kan sjekke om jeg kan få tak i flere. Joda, fikk svar på noe der og.Men litt utenom prosjekt tråden, finnes det noe form for m-tech 2 kopi? Tenkte på e30'n min. Ser lite vits i og lage tråd om det når jeg kan spørre deg [/qoute] Jeg vet om flere steder i England hvor de lager glassfiber kopier av Mtech1 og 2. Har ikke adressene her. Men skal sjekke det opp Og et sted i Norge hvor de lager M3 styling i glassfiber.
Spiritus Sancti Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Si ifra hvis du får tak i flere klistremerkesett da.. Trenger ett jeg og.. Hehe
Hesleskaug Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 Si ifra hvis du får tak i flere klistremerkesett da.. Trenger ett jeg og.. Hehe Will do!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå