Gå til innhold

E30: 325i 1986 restaurering


Hesleskaug
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mer PARTS!! :)

Da var coilovers på plass med nye bremseskiver, klosser, støtdemperlager og foringer. Tror understellet blir bra jeg :)

4m57rj5f0sq0xum8bx0b.jpg

Dempere bak med nye foringer

nfaasmmg99273n2i1cq3.jpg

Måtte dreie meg en 36" :)

9w8fbnjtjo3yba6snabc.jpg

sc1rbhiqebl2xw6fhva2.jpg

BORTE!

kshqgwzr5ca4hluqrnfy.jpg

Måtte leke litt i helgen som var :)

6wivaqh9q6pagwatfd4r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Ser bra ut dette, liker planene dine med og holde tysker stuken. :D Men finnes det noe form for add on styling av m-tech2 eller pre?

Takker! Liker tysker stuk :) Add on? Jeg vet at det finnes "DTM" leppe til begge deler. Men syns det blir litt over the top. Hvis det var det du mente da...

jed0p3cv66w1fh3fr7k5.jpg
jøss dette ser bra ut noe vidre planer for motor ?

Takker og bukker :) Jeg har lyst til å få bygd en verst M20 sugemotor. Men det koster skjorta. Så jeg får først og fremst få bilen klar utseende og understells messig. Så får jeg spare litt igjen :) Kommer jeg over noen annen motor etterhvert ville det vært det beste.

Bra prosjekt. Masse gromdeler, og jeg misunner deg for de hjulene der ja! Helt fantatiske hjul. Tror dette blir bra til slutt med fjordgrå farge. Passer veldig bra til bmwer med runde lykter..

Hold oss oppdatert :)

Nok igjen takk! Gromdelene har kommet etterhvert, mye sparing og mye jobb. Går litt tregt den måten, men da slipper jeg å sitte med lån på bilen når den er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kunne passet bra med en m motor.

Hadde vært kult å satt en M motor i den... Men da blir det litt vanskelig og dyrt å få den registrert. Men hvis det er noen som har en 3.2 med kasse og ledningsnett de har lyst il å bli kvitt så går det jo selvfølgelig ann å ta kontakt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det orginale klistermerke som skal i motorom og div?

evt hvor kjøpte du dem ifra?

ser det jeg har kunne trengt utskifting til min E-30!

bldyacdahuppk1m6sfae.jpg

Klistremerkene fikk jeg fra et BMW verksted i Tyskland. Kan sjekke om jeg kan få tak i flere.

Joda, fikk svar på noe der og.

Men litt utenom prosjekt tråden, finnes det noe form for m-tech 2 kopi? Tenkte på e30'n min. Ser lite vits i og lage tråd om det når jeg kan spørre deg :lol: [/qoute]

Jeg vet om flere steder i England hvor de lager glassfiber kopier av Mtech1 og 2.

Har ikke adressene her. Men skal sjekke det opp

Og et sted i Norge hvor de lager M3 styling i glassfiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...