vegarde Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Hvordan sommerfelger burde jeg å sette på denne bilen? tenkte på bmw M6 felger men vil dette bli fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Så nå ikke så dumme ut de du hadde på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 felgene er helt perfekt! Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 hehe nei felgene er jo greie dem , men ser billige ut så hadde tenkt noen andre felger. Blir M6 bra. har noen photoshot av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 kan bli bra, men overraskende mange som har de felgene nå mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Ifjor var det M5 felgene alle skulle ha, i år er det M6. Hva skal vi gjøre til neste år? Finnes jo ikke no M7 Men m6 felgene er utrolig fine på sort E36 da Bildet der taler jo for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 ok, de felgene ser jo fine ut på den bilen. Undersøkte priser på disse hos Dekkspesialisten.no å det kom seg på 10100kr med frakt hit opp, finnes det noen billigere alternativer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Husk at ikke alle "M6" felger blir som de over der da, mange kopier som ser litt kjipere ut, spes i 18". Ville prøvd de på bilen først, ikke mange som får det stuket som er på bilen DR.S la ut bilde av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Alle har jo M6 felgene nå. Syns de du har nå er fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Gammelt innlegg, valgte å kjøre med felgene ut sommersesongen. Men nu er det så mye kast i to av felgene, så får ikke avbalansert dem får ikke dem rett. Så må ha nye felger til våren. Noe nytt av felger som har kommet på markedet som ville passet denne bilen bra? tenkte felger fra 10-15.000,- kroners klassen. Hva ligger BBS CH felgene i pris? Her er et nytt bilde av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 ligger nå ett sett med bbs ch tilsalgs på forumet til 16 000,-... + min felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Denne bilen her kunne jeg tenkte meg M6 felgene passer perfekt synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå