Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E46 ruster i dører, panser og bagasjelokk. Motorenen er velprøvd (kom i 94) uten noen spesielle problemer.

Skrevet

Motoren har kjente problemer med kjølesystemet (er av plast). Bør skiftes etter 100 000 km. Særlig de varme delene. Er ikke dyrt men bør gjøres og må gjøres nøye for å unngå de dyreste av alle reperasjoner. Ellers så er den meget skuddsikker og er veldig seig.

Rust har faktisk ikke noen stor betydning. Bare vask den mye om vinteren da det er mye salt på veiene. Kan bli litt rust på panseret etter steinsprut og slikt.

Skrevet

Hvordan tar den seg fram i snø? Er en ganske lang oppoverbakke til der jeg bor :( Og er det diff.sperre på alle, eller var det ekstrautstyr? Og hvordan vektfordeling er det på den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...