Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette høres helt villt ut. 180 og rett i et tre. Kan ikke være mye igjen av bilen. Utrolig trist å miste noen på denne måten. Håper han andre kameraten din overlever. Vil også anbefale å ta farten med en klype salt til en vet noe mer. 120 kan f. eks se ut som 180 når man står og kikker på. Kjører man forbi en bil i 100 sonen og ligger i 120 selv føles det jo ut som man "flyr forbi". Så synet kan lure en. Men er ingen tvil om at det har vært høy hastighet her.

Skrevet
Også en BMW Cab i tillegg, og stakkars stakkars folk!

At det er sjåføren som overlever er sånn det bruker å være.

Bilen så ikke ut!! :(

var ikke en cab, men siden brannvesenet klippa taket trodde raporteren at det var cabn

Skrevet

Ulykken skjedde på gamleveien rett ved skytterbanen ca. Trist at sånn skjer, og man merker det enda mer da det er noen venner av deg. :(

Uansett så var nok farten veldig høy. Jeg har kjørt mange ganger på den veien og det skal veldig veldig mye til for at man skal måtte ta innersvingen. 180 er kanskje en overdrivelse.. men det var uansett ikke noen lange bremsespor.. og de gikk i grøfta før de råkte treet som ble knekt i to

Skrevet

synes synd på alle som kjente avdøde.. rest in peace... hater sånt altså, får nesten tårer i øynene.

skjønner veldi godt hva de som overlevde ulykken går gjennom, da jeg har gått av veien i 220km/t selv i en audi a4.. heldigvis gikk det bra med alle som var i bilen då. ikke jeg som kjørte bare for å si det.

det går bare gale EN gang og aldrig mer desverre.. noen er heldiger en andre.. :-(

Skrevet

Synd når slikt skjer, spesielt når man kjører med andre personer i bilen! Da er det ikke lenger kun ditt eget vel du har å tenke på! Kondolerer.

Skrevet

Det er bevist at de holdt rundt 180km/t. Bjørka de kræsja i knakk 3meter over der bilen traff, og der var diameteren på bjørka 50cm(!!!). Så kjør med vett folkens :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...