crizi Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Jeg må bare få det ut siden det var en venn som var med i bilulykke i natt mest sannsynligvis. Det er ikke avisene ennå så har ingen link. Men i strekningen mellom gjøvik og bybrua så gikk en bmw av veien i ca 180km/t i en 60-sone. 180 ifølge vitner hvertfall. Det som hendte var at de skulle ta innersvingen men møtte en bil skulle ta seg in til høyrefelt og gikk rett ut i grøfta og inn i et tre som ble knekt på midten sånn ca. En stor bjørk. Og ifølge de jeg snakke med var det en venn av meg som jeg har kjent i 12 år nå som sitter fast i bilvraket ennå mest sannsynligvis sto utenfor ulykkesstedet i 1 time og forsatt ikke fått ut passasjer. Det var luftambulanse og veldig mange blå lys til stede. Så nå sitter jeg her litt deprimert og forvirra. Måtta bare få det ut et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Huff og huff. Må være en forjævli følelse. Jeg kjenner til den aktuelle strekningen, så jeg har en formening og hvor det har gått galt. Bare å håpe på at det ikke gikk liv tapt. 1X0km/t kjenner man i en bråstopp for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Huff, jævlig følelse det der. Men får håpe det går bra og ingen liv gikk tapt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Håper det går bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikks Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Ja som sagt håper det det går bra med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Det gikk bra med han ene. Han andre omkom kjente han som døde og han som overlevde. Så ja, har egentlig ikke ord på det.. Link: http://www.oa.no/nyheter/article3531025.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Forferdelige greier! Kondolerer til familien til den omkomne og til crizi og Xzi som mistet en venn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Huff og huff Aldri noe moro når sånt skjer. Ikke lenge siden en kamerat av meg døde i trafikkulykke heller. Kan skje så fort det. Kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Det har vært alt for mange unge som har dødd i trafikken dette året. Ta det med ro folkens! Føler med deg, aldri noe bra å miste noen så brått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 far min har bilder av denne ulykka for han jobber på brannvakta, ser ikke ut som en bil lenger. trist at det ikke gikk bra med begge i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Også en BMW Cab i tillegg, og stakkars stakkars folk! At det er sjåføren som overlever er sånn det bruker å være. Bilen så ikke ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Uff så tragisk:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Kondolerer! Kjør med vett folkens!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Ikke mange minuttene unna her dette. Skjedde ulykken på gamlevegen, like ved gamle skytterbanen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå