850i Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Legger ut noen bilder av en Trans Am jeg kjøpte for noen dager siden på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Tøft Når regner du med at den ankommer Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Bare å lakke svart og få på røde løpelys i fronten. K.I.T.T http://www.omniauto.it/awpImages/photog ... ita!_2.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Bare å lakke svart og få på røde løpelys i fronten.K.I.T.T http://www.omniauto.it/awpImages/photog ... ita!_2.jpg Jepp, er det som er planen Egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Tøft Når regner du med at den ankommer Norge? Kommer ikke til å ta den til Norge med det første i alle fall. Kjøpt for å ha en bil der borte, slik at jeg skal slippe å leie. Har tanker om Route 66 til neste vår/sommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Bare å lakke svart og få på røde løpelys i fronten.K.I.T.T http://www.omniauto.it/awpImages/photog ... ita!_2.jpg Jepp, er det som er planen Egil Sjef.... dette kunne jeg også vurdert å gjort...... har også tenkt å (midlertidig) sette på røde løpelys på 850'n, bare for show. sto med ei remse i nevene her i Singapore for noen dager siden... hadde sååååå lyst, men de var ikke så monteringsvenlige desverre. Kanskje plassere under skiltet når jeg får på CSi pakken til våren (ligger i Sverige nå). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Bare å lakke svart og få på røde løpelys i fronten.K.I.T.T http://www.omniauto.it/awpImages/photog ... ita!_2.jpg Jepp, er det som er planen Egil Sjef.... dette kunne jeg også vurdert å gjort...... har også tenkt å (midlertidig) sette på røde løpelys på 850'n, bare for show. sto med ei remse i nevene her i Singapore for noen dager siden... hadde sååååå lyst, men de var ikke så monteringsvenlige desverre. Kanskje plassere under skiltet når jeg får på CSi pakken til våren (ligger i Sverige nå). Ei remse i Singapore som var monteringsvennlig? That's a keeper, no doubt Sorry, klarte ikke å la den gå forbi uten videre... (skikkelig dårlig samvittighet her nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Men totalt maskingevær: Sykt mye folk borte i statene som tar tilnærmede strøkne GTA T/A fra slutten av 90 tallet, river av skjørt både framme, bak og på sidene og aventerer etter støtfangere fra før 1982 for å bygge om til KnighRider... Virker som disse bilene (3rd. generation) har MYE mere å hente på pris dersom de var sorte fra fabrikk...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Pen E31 og Breytonfronten passet bra.Felgene er nok ikke Breyton,ligner veldig på Hartge kopifelger. Passet ok til bilen men ville valgt BBS felgene,de er mindre men klassiske og originale.... Smågrom den andre bilen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 hehe... LED remse men tilkobling og strømforskyning i ene enden så ikke idèelt. Når det gjelder felger og biler så skjønner jeg ikke hva alle maser å sinnsykt om. Det tar under 30 minutter å bytte hjul. Virker som alle synes BBS LM og Alpina er det eneste man kan ha på en BMW. Jeg synes de er dødskjedelige, et helvette å holde rene og det er 20 BMW på dusinet med sånne felger. Jeg synes folk skal på ha på akkurat hvilke felger de vil, dersom neste eier ikke liker de så tar det altså under 30 minutter å sette på akkurat de felgene han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Egil,om du viser til mitt innlegg så svarer jeg på spørsmål trådstarter stiller tidligere i tråden om hvilke felger som er å foretrekke og jeg svarer min mening.I samme slengen greit å informere at det nok ikke er felgmerket vedkommende kanskje tror det er. Å velge felger er til tider vanskeligere enn å velge BMW og man skal selvsagt velge det man selv liker best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Egil,om du viser til mitt innlegg så svarer jeg på spørsmål trådstarter stiller tidligere i tråden om hvilke felger som er å foretrekke og jeg svarer min mening.I samme slengen greit å informere at det nok ikke er felgmerket vedkommende kanskje tror det er.Å velge felger er til tider vanskeligere enn å velge BMW og man skal selvsagt velge det man selv liker best Ikke i utgangspunket. Jeg synes bare alle tråder der folk viser fram felger så er det flere innlegg om hvor mye bedre andre felger passer på denne bilen og stort sett så er det BBS LM og Alpina som blir dratt fram som "de eneste riktige". Så ikke kritikk av deg direkte nei. Jeg var jo så "dum" å sette på chrome felger på en 850, og ukvemsordene ville ingen ende ta. Dette er ikke bare her på Bimmers, men også på andre BMW forum. Jeg skjønner ikke hvorfor felger er så viktige for andre enn eieren av bilen.... og som jeg sa, felger kan byttes på 30 minutter. det er andre ting som er mye værre å gjøre med en bil enn å sette på "feil felger". Kjøper jeg bil så driter jeg i felgene, er jo greit om de ser ok ut selvfølgelig, men det er ikke noe som må være riktig. Er jo bare å kjøpe det man vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Tildels veldig enig med deg der Egil, den T/A'en er jo ikke akkurat kjøp pga felgene Tror nok allikevel Vegar mente noe vondt med det... Felgene du har på 850'en er jo sykt tøffe, men ikke sikker på om jeg ville hatt slike selv. Kanskje litt konservativ når det kommer til slike valg, men damn så kjedelig verden hadde vært om alle BMW skulle hatt BBS og M-styling.... Har kjøpt disse for å ha på T/A'en, 16x8, blir vel ikke stort mer konservativt om man skal ha noe annet enn det som står på bilen idag: Må bare finne dekk. Hadde håpet på å få Falken FK-452 som jeg har på 850'en, men tror ikke disse kommer i 16"... Tenkte å gå for 255/50 bak og 235/50 foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 BBS felgene kan du bare selge til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Bare å kjøpe bilen, så skal du få felgene med på kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå