Gå til innhold

NSK Vårmønstring, bilder

Anbefalte innlegg

Fikk tatt noen bilder idag, med mitt supre lommekamera, og kvaliteten oser det av..

Normalt tar jeg vekk skiltnummer, men dropper det denne gangen, for mange bilder. Syns BMW var godt representert, uten at jeg vet hvor mange det har vært tidligere år. Utrolig deilig å se på noe annet enn BMW, mye eyecandy.

Bilde fra BMW sin camp. Fra venstre representert; Meg, ///Magnus, Elling

Resten av bildene finnes på linken nedenfor.

IMG_3111.jpg

http://smg.photobucket.com/albums/v290/ ... monstring/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i utgangspunktet kun 2-dørs M3 som kunne stille ut, men virket ikke som disse "sportsvognreglene" ble utøvd i praksis. Var mye som ikke akkurat kan kalles sportsvogn der inne.

Fine bilder Geir Anders. Fikk ikke med meg at du knipset så mye jeg, men du hadde jo fått med deg et representativt utvalg for området der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om en bil har racinghistorie, betyr vel ikke det nødvendigvis at det er en sportsbil..

Jeg synes ikke Mini er en sportsbil :)

Men er jo bare bra at NSK har begynt å slakke på reglene litt, BMW fikk jo ikke lov å stille for inntil få år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo som vi alle vet, ikke et fasitsvar på dette.

Men min definisjon er en bil som kommer fra fabrikk med færre fornuftige kompromisser enn gjennomsnittet. Dette være seg pris, plass, komfort osv.

Som kjøreglede er satt høyere på listen enn disse fornuftige tingene.

Men uansett vanskelig å være veldig konkret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel nesten umulig å bli enige ang det. Husker det var en diskusjon om hva en gatebil var på ett annet forum for ett par år siden, og det kom vel like mange svar som det var brukere på det spørsmålet..

Nå er det jo NSK som arrangerte, så da har jo de sin fulle rett til å ta inn hvilke biler de vil ha inn på ett slikt treff.

Jeg har heller ikke noe fasitsvar, og har heller ikke noen bestemte formeninger om ting som jeg mener en "sportsvogn" skal ha eller ei, men de må hvertfall ha en eller annen form for kjøreglede, det tror jeg de fleste mener også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tims M3 ble spesielt invitert.

Den gule Mini'n går i Historisk Racing (HRN). Kjøres forøvrig av en bestemor på godt over 70.

HRN ble startet av noen av oss i NSK og har siden stiftelsen hatt en naturlig plass på Vårmønstringen.

I år som tidligere slapp det nok inn noen biler som ikke akkurat kan kalles sportsvogner. Bl.a. en MB 300 SEL 6,3.

Takk til hagenisse som godkjenner Zene som sportsvogner.

Hvis ikke hadde jeg hatt ett forklaringsproblem ;-)

Henning (Z4 3,0)

Vårmønstringsansvarlig NSK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...