JoCCe Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 Har leita på eiker men finner ikke lengre, finner heller ikke noe brukt. Men kan legge ut noen bilder som viser bilen pr dags dato, fikk holdt på med den noen timer idag så Synes faktisk m-tech 1 fangern ser litt gangster ut i matt sort jeg Å NÅ må jeg bestemme meg for vinge valget, skal bestille skjørt idag var planen så tenkte å få vinge med i samme pakken Glemte å ta bilde av hekken idag, men ble pent det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freedrik Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Bli bra det hær Skulle funnet noe rått å hatt i toppen av frontruta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 Jepp, skal vell ha noen form for topp streemer i ruta, men har ikke bestemt meg enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haraldsenracing Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 blei knall bra! matt svart som er tingen ka vinga skal du ha på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 Har ikke bestemt med 100% enda.. vil ikke bli mobba på bimmers meen hehe vil ikke ha det likt som alle andre, da kunne jeg kjøpt en ferdi bygd bil, vil ha race look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=81421 løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 har sendt han der en PM, venter på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 Legger opp noen bilder av bilen etter at den ble vekt opp fra dvale å kjørt ut i sola får 1 gang, ikke ferdig enda men ser ut som en bil igjen. Å må innrømme at jeg liker fronten bedre å bedre, M.tech 1 er ikke helt feil Vet den er skitten, men gidder ikke vasken den før jeg får satt inn rutene osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 hmmmmmm... vært rød før ja, ser det i døra men, jeg vil nå si at jeg syntes du burde lakket i en farge med klarlakk på, er litt kjedelig å polere og slikt nå hehe... OG, å lakke svart matt er jo IKKE den storste utfordringa akkurat men for all del, god øving så bra ut, noen skjørter egentlig bare, så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 Ja dørtrekk er ikke på som du ser Japp helt enig med deg, men siden bilen har vært jort så mye jalla med før så ble det til 1 sikts matt svart. Men neste bilen blir klart en bil med en feet lakk på ;D Bare øving på denne Jess, skjørt å muuli M3 vinge Å full toning av rutene, ikke helt sorte men mørke, har rutene liggende på romme nå, må bare montere dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Se her ja. Dette ser skikkelig bra ut. Du har gjort en god jobb Fortsett med det Skal du gjøre noe innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 Har to helt nye bøtte stoler med regulerbar rygg laga får 4 ponkt seler stående hjemme som skal inn og har hvite skiver til instr osv, ingen store forandringen foreløbi, men mulig bur til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 må si det var imponerende til å være din første hel-lakkering, hvertfall med matt svart! har aldri sett en matt svart E30 før tror jeg, og hadde vel ikke trodd d kunne bli så bra. så med noen fine skjørt og vinge, så blir denne bilen bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 Tusen takk Du har vell sett limmet e30'n, den er matt svart å grom Men skjørt å vinge er på tur så fort jeg får bestemt meg får hva jeg vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå