Gå til innhold

E30 325, bredding, m-tech 1 osv

JoCCe
 Share

Anbefalte innlegg

Har leita på eiker men finner ikke lengre, finner heller ikke noe brukt. Men kan legge ut noen bilder som viser bilen pr dags dato, fikk holdt på med den noen timer idag så :) Synes faktisk m-tech 1 fangern ser litt gangster ut i matt sort jeg :lol:

Å NÅ må jeg bestemme meg for vinge valget, skal bestille skjørt idag var planen så tenkte å få vinge med i samme pakken :o

Glemte å ta bilde av hekken idag, men ble pent det også :D

0ranx9whooe269picvwv.jpg

vivuoxf2cua7uh9uwhzr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legger opp noen bilder av bilen etter at den ble vekt opp fra dvale å kjørt ut i sola får 1 gang, ikke ferdig enda men ser ut som en bil igjen. Å må innrømme at jeg liker fronten bedre å bedre, M.tech 1 er ikke helt feil :twisted:

fe0fjj1u4gjn16iu9mrq.jpg

7n09bxx07xzaqvweacnv.jpg

Vet den er skitten, men gidder ikke vasken den før jeg får satt inn rutene osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmmm...

vært rød før ja, ser det i døra ;-)

men, jeg vil nå si at jeg syntes du burde lakket i en farge med klarlakk på, er litt kjedelig å polere og slikt nå ;-) hehe... OG, å lakke svart matt er jo IKKE den storste utfordringa akkurat ;-) men for all del, god øving :-)

så bra ut, noen skjørter egentlig bare, så er du der ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dørtrekk er ikke på som du ser ;)

Japp helt enig med deg, men siden bilen har vært jort så mye jalla med før så ble det til 1 sikts matt svart. Men neste bilen blir klart en bil med en feet lakk på ;D Bare øving på denne :)

Jess, skjørt å muuli M3 vinge ;) Å full toning av rutene, ikke helt sorte men mørke, har rutene liggende på romme nå, må bare montere dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to helt nye bøtte stoler med regulerbar rygg laga får 4 ponkt seler stående hjemme som skal inn :D

og har hvite skiver til instr osv, ingen store forandringen foreløbi, men mulig bur til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si det var imponerende til å være din første hel-lakkering, hvertfall med matt svart!

har aldri sett en matt svart E30 før tror jeg, og hadde vel ikke trodd d kunne bli så bra.

så med noen fine skjørt og vinge, så blir denne bilen bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...