Gå til innhold

94`BMW M3 E36 3.0i - 245 000,-

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Hmmm... Jeg har en X5 som jeg kunne tenkt meg å selge igjen. Denne M3'en er jo passe flott (du snappet den rett foran meg du).

Kunne du tenke deg en 2001 X5 4.4i som er bra utstyrt?

Meget bra bil som er i perfekt teknisk stand.

Den har noen utvendige sår her og der.

Ombygget til gassdrift så den er billig å kjøre (kr. 5.15/liter).

Og en morsom detalj... Hvem var første eier? Ingen annen en Michael Schumacher faktisk. Han kjøpte den ny på Autozentrum i 2001 men byttet den inn når 4.6is kom. Deretter ble den solgt til en profilert finansmann i Norge. Jeg kjøpte den i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke selg M3'en til en idiot da, vær så snill.

Tror ikke det kommer til å sje ;) Stemmer selv for at HenrikE30+ overtar bilen, da blir den bra, om ikke også mye bedre, tatt vare på :D

Kan annbefale denne bilen Henrik, har selv hatt den i 24 timer, og savner den noe utrolig! Utrolig tight og strøken bil, har aldri kjørt bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også stemmer for det:) Og at jeg får en snill pris på X5`n:) Men har en kar som er veldig intr. i m3n så da må han være kjapp:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kostet ca. 40.000,- å installere. Det finnes rundt 80 fyllestasjoner rundt om i Norge.

Bilen er Stahlgrau met. med grått skinn og treverk. Har komplett utstyrsliste dersom du ønsker det. Det er nettopp utført stor service for kr. 13.000,- samt en del andre småting er skiftet (xenonpære bla.)

Den er som sagt i perfekt teknisk stand. Men, den har noen små sår og diverse rundt omkring på bilen (lakkskader, parkeringsstriper osv).

17" vinterhjul der dekkene vel snart er klar for utskifting.

19" sommerhjul med bra dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. da må jeg isåfall selge x5n jeg har først.. hehe.. men har en som er veldig intr. i m3n så jeg håper igrunn at han kommer å henter den neste uke! trenger å bli kvitt den desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...