Gjest Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Bumpibump... Redusert pris! 245.000! inkl reg... inkl årsavgift... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Kupp:) Kan leveres med hvite blink og diverse annet om det ønskes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Hmmm... Jeg har en X5 som jeg kunne tenkt meg å selge igjen. Denne M3'en er jo passe flott (du snappet den rett foran meg du). Kunne du tenke deg en 2001 X5 4.4i som er bra utstyrt? Meget bra bil som er i perfekt teknisk stand. Den har noen utvendige sår her og der. Ombygget til gassdrift så den er billig å kjøre (kr. 5.15/liter). Og en morsom detalj... Hvem var første eier? Ingen annen en Michael Schumacher faktisk. Han kjøpte den ny på Autozentrum i 2001 men byttet den inn når 4.6is kom. Deretter ble den solgt til en profilert finansmann i Norge. Jeg kjøpte den i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Mye du skal ha for X`n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Har jo forresten en X5 stående selv:p men kan jo være greit med to stk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Ikke selg M3'en til en idiot da, vær så snill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Ikke selg M3'en til en idiot da, vær så snill. Tror ikke det kommer til å sje Stemmer selv for at HenrikE30+ overtar bilen, da blir den bra, om ikke også mye bedre, tatt vare på Kan annbefale denne bilen Henrik, har selv hatt den i 24 timer, og savner den noe utrolig! Utrolig tight og strøken bil, har aldri kjørt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Jeg også stemmer for det:) Og at jeg får en snill pris på X5`n:) Men har en kar som er veldig intr. i m3n så da må han være kjapp:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Tja... Jeg er vel sånn passe fornøyd dersom jeg får kr. 440.000,- for X5'en. Bilen har akkurat passert 120.000km (den var på 89.000km når jeg kjøpte den for kort tid siden - ergo den er kun langkjørt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Er den veldig feit da? ser at x5 4.4 ligger fra 360-440 000 Hvilken farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Men du har jo gassanlegg.. koster vel noen lapper det. Er det LPG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Det kostet ca. 40.000,- å installere. Det finnes rundt 80 fyllestasjoner rundt om i Norge. Bilen er Stahlgrau met. med grått skinn og treverk. Har komplett utstyrsliste dersom du ønsker det. Det er nettopp utført stor service for kr. 13.000,- samt en del andre småting er skiftet (xenonpære bla.) Den er som sagt i perfekt teknisk stand. Men, den har noen små sår og diverse rundt omkring på bilen (lakkskader, parkeringsstriper osv). 17" vinterhjul der dekkene vel snart er klar for utskifting. 19" sommerhjul med bra dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Hmm.. da må jeg isåfall selge x5n jeg har først.. hehe.. men har en som er veldig intr. i m3n så jeg håper igrunn at han kommer å henter den neste uke! trenger å bli kvitt den desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Solgt til min sleddeglade nevø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Håper han tar vare på den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg