heineoen Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Hei! Trenger tips om hvordan jeg skal få trekt kaldluft på bilen min.. Lurer også på om eksisterende løsning er tilfredstillende nok? Bildet viser K&N kittet og luftinntaket på bilen.. Takk!..
E30_Dale Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Du kunne jo brukt power blanket... på schmiedmann.no
Richie85 Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Jeg har hele kitet med varmeskjoldet.. ser slik ut:
heineoen Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 Ville helst hatt en mer lukket løsning? Det er litt anderledes på 4'er motorene Tar du luft fra under fangern foresten Richie85?
Richie85 Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 kjører egentlig bare løsningen K/N hadde for denne bilen osv. Kunne sikkert lagt opp noe slik at det fikk mer luft, men ikke nå.. hehe!
Bernt Rudolf Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Jeg jobber på kollevold rallyimports. og vi er importør av K&N. og da kan jeg med en gang si: Trekk et fleksibelt rør(dette skal du få med i pakken, hvis du har kjøpt et kit til 520) fra lufterillene i frontfangeren, opp til filteret ditt. Du kan også trekke fra grillen og bort. Du får jo ekstra med luft hvis du bruker 2 slanger. Varmeskjold kan du få laget i "fake" carbon, for og få litt stil på det. eller du kan bøye til en alu plate og lage et lokk over hele boksen. så lakker man svart eller folerer! alt etter smak og behag! Ellers så får man jo kjøpt varmeskjold på div. BMW forhandlere -André
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå