matser`n Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 hallo. jeg var ute å tok noen bilder her om dagen. med de nye sommer skoa :P bilen skl senkes litt og få på m styiling når penga rekker til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 her skule det egentlig ha vært noen bildet men får prøve på nytt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 glemte bildene prøv igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Hadde gjort seg uten hengerfeste men en veldig fin bil dette. Liker interiøret veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Så fin ut den da:) Har du planer om grøftelys? Jeg har sett et par biler på nett med M-fanger el Hartge leppe som ikke har lykter, men bare disse dekslene du har.. Syntes det ser ganske fett ut;) Litt racing liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Pen bil, bare få den litt skam i bakken:) Gamle felgene til Joar'n her inne du har el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Bra utgangspunkt! Interiøret satt som et skudd.. Men den er, som du vet, for høy. Litt senking er ikke nok, her må det mye til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 FIn bil;) MEn altfor høy, bare å slippe den nedpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Få den ned 5-6-7cm foran, av med hengerkrok og på med dobbel endestuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 jøss en annen bmw med hvite felger tøft greit utganspunkt dette ja, ned en del cm, og m-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 takker:P jupp er gamle felgene til joar. hadde tengt meg grøfte lys men det er ikke noe jeg stresser med. skl senke bilen men jeg hvet ikke hvor mye enna. for det er så mange fartsdomper her jeg bor. det kommer dobbel eksos så fort som mulig. hengerfeste går nok av når jeg bytter diff usen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 et pent eksemplar av e36 dette tror denne blir veldig bra M tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Kjempebra utganspunkt! Likte interiøret veldig godt. Har sett noen biler med hvite felger nå, men er usikker på hva jeg synes om det. Trenger kanskje bare å bli vant til det. Uansett, grattis med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Pen coupe! Her har du en fint eksemplar å jobbe med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå