-Sammy Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Pen bil den så strøken ut i lakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 takker for all tilbake medlinger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Fin skute! Så veldi strøken ut. Litt kult med såpass orginal bil når den er så strøken, men blitt bedre med senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 takker. senk kommer men hvet ikke hvor mye jeg skl senke den enna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Gjort noe med bilen eller?? vert så fett sett denne bilen med litt senk og kankje m-front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 jøss en annen bmw med hvite felger tøft greit utganspunkt dette ja, ned en del cm, og m-plast Lool du tror du er den eneste med alt , går jo ikke mindre en 2 eller 3 stk svarte e36 couper med hvite felger bare i mandal in your FACE likte det siste bildet ditt godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 jøss en annen bmw med hvite felger tøft greit utganspunkt dette ja, ned en del cm, og m-plast Lool du tror du er den eneste med alt , går jo ikke mindre en 2 eller 3 stk svarte e36 couper med hvite felger bare i mandal in your FACE likte det siste bildet ditt godt sorry ot! ja vel? har aldri sett det på forumet jeg... har sett mange i RL, men dette var den første jeg har sett her... som jeg har lagt merke til i hvetfall... slitt mandalitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 har kjøpt meg senkesett fra spax nå. skl se om jeg får montert det så fort som mulig:) så den blir senket 40/30. og M fronten kommer etter at jeg har begynt i læra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 takker:P jupp er gamle felgene til joar. hadde tengt meg grøfte lys men det er ikke noe jeg stresser med. skl senke bilen men jeg hvet ikke hvor mye enna. for det er så mange fartsdomper her jeg bor. det kommer dobbel eksos så fort som mulig. hengerfeste går nok av når jeg bytter diff usen. Fortsatt fin bil Men lurer på om jeg syntes det var finere med org lyktene foran Ang fartshumper så er ikke det noe problem så lenge du ikke bygger ned fronten mer. Det er andre ujevnheter/humper/steiner du må tenke på. Trenger ikke så mange cm klaring for å komme seg over en hump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå