Dirty Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 Skal love deg det er lyd i den ikke helt neger. men 90% eller no sånt, ser bra ut.
lloydsb Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 haha... har kun dama på og ho er norsk... hehe.. Hinduan er jo valsa flate og klistra på rutene.. Får opp bilder kim og en ny film så mi kan høre lyden. Eller kom en tur nedom vestnes
Dirty Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 skal ut å kjøre idag , da kan du høre den nye eksosen.
lloydsb Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 skal ut å kjøre idag , da kan du høre den nye eksosen. Monster truck show idag:P De har nokka e36 de rau kjøre, hehe.
Martins Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 det skal vist vere her i mora,heng jo plakater over alt her i bygda langt oppi dalen på stolper,pigade funne vegen heim her og å hengt opp
lloydsb Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 sett det mange gange før:P men var litt morro når de rau kjøre de bmwan. haha Lå vel i 50-60 på sperra i revers med 325'n. dakar bil.
Dirty Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 det skal vist vere her i mora,heng jo plakater over alt her i bygda langt oppi dalen på stolper,pigade funne vegen heim her og å hengt opp Hehe de er overalt
Dirty Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 Kjedelig kveld idag. først røk vi diffen på en e30 325 i søgne. så røk jeg diffen på min bil. blæææ blir skikkelig med skruing i morgen gitt.
Superbeetle Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Hvordan var det å kjøre med da? Planer om ny diff? Ang vinduene, så er det vel en liten bryter i dørkarmen på hengselen?
lloydsb Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Hvordan var det å kjøre med da? Planer om ny diff?Ang vinduene, så er det vel en liten bryter i dørkarmen på hengselen? ja, har sagt det til de.. kan bare teipe denne inn.. men ingen vil høre på meg haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå