Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 361
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har skrudd i heledag, monterte alt, så skulle jeg bare kjenne på klutchen, den var DØNN hard, så satan i øynene, og en tåre falt. begynte å demontere etter litt feilsøking. så fikk ut motoren. av med girkassa og bytte svinghjul, så nå er alt kommet på plass igjen, vært en jævli dag.

men likavell går ikke bensinpumpa, begynner å lure på om det er startsperre på det nye ledningsnettet, grunnen til at jeg bygde den opp til 325 ledningsnett, var jo får å slippe startsperra. må ta en prat med selger nå :P

Skrevet

Gjengearbeidet kostet meg 800 kroner i deler så var ikke så galt, men nå har jeg hatt meg en liten test tur. Vanvittig trøkk. men har problemer med lufting av systemet får ikke varme i apparatet :S + den begynner å koker prøvd å lufte i 2-3 timer. så får gå over i morgen å se om jeg har koblet noe feil

Skrevet

er på jobb. må se når jeg kommer hjem, klikker i vinkel vis den lekker i topppakningen :( men tror ikke det.

er nok bare noe vannvittig med luft. får jeg det ikke til idag. leverer jeg den inn til trykktesting av systemet. de er nødt til å suge luft en plass da!

Skrevet

Skadene er bare knuste nyrer og masse skrap. så skal bare lakke det og nye nyrer er kjøpt. så ja er vel egentlig fikset.

ja tror bare det er luft. sviver så fint så :)

Skrevet

det er bra :wink:

hehe har problemer med luft selv, min får falsk luft. har du noe greie på om man trenger og justere bensin og luftmengdemåler når man bytter til 325 innsug?

Skrevet

du må justerer bensintrykkregulator eller bytte til 325, ern ok der feilen din ligger når jeg tenker etter. LMM har jeg aldri hørt om, men kan jo være.

står den å jager på tomgang ?

Skrevet
du må justerer bensintrykkregulator eller bytte til 325, ern ok der feilen din ligger når jeg tenker etter. LMM har jeg aldri hørt om, men kan jo være.

står den å jager på tomgang ?

den er litt ugjevn på tomgang ja, fler som sier jeg må bytte luft mengde måler, men blir så usikker siden alle sier forskjellige ting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...