carlhaakon Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 jeg hadde ikke klart og sett film vis jeg var så nære og starte bilen får håpe du finner feilen da og får start i dag
BreitBau Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Vet åssen det der er.. Selv skrudde jeg 16 timer i strekk for å få bilen på hjul og starte motoren igjen..
Dirty Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 har skrudd i heledag, monterte alt, så skulle jeg bare kjenne på klutchen, den var DØNN hard, så satan i øynene, og en tåre falt. begynte å demontere etter litt feilsøking. så fikk ut motoren. av med girkassa og bytte svinghjul, så nå er alt kommet på plass igjen, vært en jævli dag. men likavell går ikke bensinpumpa, begynner å lure på om det er startsperre på det nye ledningsnettet, grunnen til at jeg bygde den opp til 325 ledningsnett, var jo får å slippe startsperra. må ta en prat med selger nå
Mexos Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 Huff, snakk om uflaks. Håper selger har kompansert for gjengearbeidet osv.
Dirty Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 Gjengearbeidet kostet meg 800 kroner i deler så var ikke så galt, men nå har jeg hatt meg en liten test tur. Vanvittig trøkk. men har problemer med lufting av systemet får ikke varme i apparatet :S + den begynner å koker prøvd å lufte i 2-3 timer. så får gå over i morgen å se om jeg har koblet noe feil
carlhaakon Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 moro den er på veien igjen da finni ut noe mer om hvorfor den koker?
Dirty Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 er på jobb. må se når jeg kommer hjem, klikker i vinkel vis den lekker i topppakningen men tror ikke det. er nok bare noe vannvittig med luft. får jeg det ikke til idag. leverer jeg den inn til trykktesting av systemet. de er nødt til å suge luft en plass da!
carlhaakon Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 får håpe det bare en en bagatell da åssen går det med skaden i front? er det reparet?
Dirty Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 Skadene er bare knuste nyrer og masse skrap. så skal bare lakke det og nye nyrer er kjøpt. så ja er vel egentlig fikset. ja tror bare det er luft. sviver så fint så
carlhaakon Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 det er bra hehe har problemer med luft selv, min får falsk luft. har du noe greie på om man trenger og justere bensin og luftmengdemåler når man bytter til 325 innsug?
Dirty Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 du må justerer bensintrykkregulator eller bytte til 325, ern ok der feilen din ligger når jeg tenker etter. LMM har jeg aldri hørt om, men kan jo være. står den å jager på tomgang ?
carlhaakon Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 du må justerer bensintrykkregulator eller bytte til 325, ern ok der feilen din ligger når jeg tenker etter. LMM har jeg aldri hørt om, men kan jo være.står den å jager på tomgang ? den er litt ugjevn på tomgang ja, fler som sier jeg må bytte luft mengde måler, men blir så usikker siden alle sier forskjellige ting
///Mysild Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 men skal du bortover til stavanger i morra da?!!??!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå