Dirty Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 Jau ja nå er det snart nye rådelager i grombilen. ny lakk skal den og få, farge burde jeg ha ? har lyst på noe nytt
Dirty Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 hmm ja mulig, men blir iallefall en finere rødfarge må ha en knall røden
///Mysild Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 men ha en som er metallic da! brilliant som boddiz har er jo VELDIG rød, men ikke metallic...
carlhaakon Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 synes bilen din er tøff i den fargen du har nå jeg men er jo ikke min bil så du må jo avgjøre det selv. fått gjort noe mer med motoren da?
Dirty Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 hmm jau må gå i tenkeboksen, joda bilen står uten forstilling og bunnpanna er av. hadde det ikke vært for det helvettes familie dritte idag. så hadde jeg byttet rådelagerene, men får vente te i morgen. så te helga er den nok på veien igjen
Superbeetle Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Hvilken rødfarge er den nå da? Hellrot og imola liker jeg iallefall Utrolig fint med rød coupe... Men som du sier, den må være knall rød
Dirty Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 ja den må være DØNN rød får at det skal være fint. er Hellrot nå
///Mysild Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 kan ikke ha ferrari farge på en bmw! men du får ta brilliant rød da... det er den rødeste fargen jeg vet om... i hvertfall i RL! den lyser opp... når jeg skal på skolen i grimstad, stå det mange røde biler på parkeringsplassen, og alt annet også, men det er kun en bil som skiller seg ut og det er boddiz sin... helt sykt å se på!!
Dirty Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 hmm tja må se. har lyst på blå bil , så må gå i tenkeboksen
Ad|oS Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Estorill Nydelig farge, selv om den passer best på E46 coupe hehe Fordelen med å lakkere rødt er jo at det ikke er behov for lakkering i dører, motorrom osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå