LianLi Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Er den avus blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2008 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Prøver igjen, nå med ny pris, 125.000,- ferdig pruta. Sitter nå et GT interiør i den og nytt batteri. Selges grunnet lite tid og plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Hvorfor være redd for og bli stoppa? Dette er ikke den eneste bilen som er ombygd uten godkjenning fra synet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Gt intreør? Hva har du gjort med det som sto i her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Hva skjer når du blir stoppet med denne ??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Da må du nok dra på biltilsynet å vise den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Hva skjer når du blir stoppet med denne ??????? man stopper ikke når man kjører m3. grønt gt-interiør? komplett med dørsider? 125 tusen var jo ikke så gal pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Hva skjer når du blir stoppet med denne ??????? Da får du en bot som tilsvarer det det ville kostet i hk avgift å godkjent den. Var det svaret jeg fikk den gang jeg spurte tollvesenet eller hvem faen det var om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Vet om en som ble stoppet av BT og ble avskiltet på stedet,Men han satte i en orginal motor og viste bilen ,men da med M3 bremser og understell,hjul og fikk dette inn i vognkortet . M3 motoren er nå på plass igjen, men nå står det litt i vognkortet som hjelper litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Jeg blei stoppet i teknisk kontroll 2 ganger med min Ombygde e36 m3 3.2l. Jeg blei aldri sendt til BT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Gt intreør? Hva har du gjort med det som sto i her da? Det er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 grønt gt-interiør? komplett med dørsider? 125 tusen var jo ikke så gal pris.. Alt som skal være i en GT bortsett fra lista over hanskerommet og fremre askebeger. Finnes vel 356 i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 bilder av sånn den er nå hadde vært fint.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Hva skjer når du blir stoppet med denne ??????? Kommer an på hva du blir stoppet for. Har ikke blitt stoppet i de 8 årene jeg har hatt lappen, så jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg