opt Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 bilder av sånn den er nå hadde vært fint.... Mobilkameraet mitt er litt klikk, men skal se hva jeg kan få til. Bortsett fra interiøret er det ingen endring, bilen har vel gått ca 50 mil siden bildene ble tatt. Lurer du på hvordan et GT interiør ser ut kan du sjekke Tommy sin tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 veit hvordan det ser ut.. men vil gjerne se dette i bilen osv.. er prisen helt fast eller kan den kanskje disk noe v henting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Skal se om jeg får kameraet til å virke. Prisen diskuteres ikke, men du kan få med noen sekker ved på kjøpet. Glemte vel å nevne at cd spilleren ikke selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Bilder av GT interiør på side 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Kan være interessert i å bytte så lenge det er en BMW med 6 sylindre, manuell kasse, og mtech. Coupe eller varebil. Bør ikke ha gått jorda rundt 100 ganger og helst mørk farge. Må være i noe samme prisklasse. En byttehandel kan også inkludere min røde 2dørs ix som jeg anser er verdt 25 lapper. En e34 m5 varebil i bytte mot begge mine biler ser jeg for meg som ideelt. Det er jo lov å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Glemte å nevne at jeg ikke vil bytte i dieselbil. Jeg har 3 traktorer fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 synd det da.. har lyst på en slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hvis du vil bytte likt og det er 04 modell lik den du har i avataren kan vi kanskje finne en ordning da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 hehehe-.. kommer ikke på tale:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 100.000 uten hjul og interiør! Løp og kjøp \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Så grusomt synd med den reg. datoen i norge, hadde kjøpt den umiddelbart ellers... Men pen bil med rett farge! Du tar vel ikke rimeligere biler som delbetaling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Enig i det, men gjort er gjort. Kan være mulig, hva har du å tilby? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Interessert i bytte mot en 08 KTM Duke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Interessert i bytte mot en 08 KTM Duke da? Har ikke lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg