opt Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ixen ser ut til å være solgt, den kan derfor ikke inngå i noen form for byttehandel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 aldri blitt stoppet selv har hatt ombygd ikke godkjent bil i 2 år snart. periodisk kontroll går også fint selv om det er en 4er. denne kunne jeg hatt. si ifra vis du går lenger ned på prisen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Går ikke lenger ned nå nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 aldri blitt stoppet selv har hatt ombygd ikke godkjent bil i 2 år snart. periodisk kontroll går også fint selv om det er en 4er.denne kunne jeg hatt. si ifra vis du går lenger ned på prisen hehe Heh, går den gjennom med m52b28 som egentlig er en 318is? Hvilken kunskap har de på biltilsynet egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 aldri blitt stoppet selv har hatt ombygd ikke godkjent bil i 2 år snart. periodisk kontroll går også fint selv om det er en 4er.denne kunne jeg hatt. si ifra vis du går lenger ned på prisen hehe Heh, går den gjennom med m52b28 som egentlig er en 318is? Hvilken kunskap har de på biltilsynet egentlig.. er ikke bare biltilsynet som kjører periodisk kontroll da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Doh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Dere kan diskutere et annet sted Bilen beholdes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg