Stonescream Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Morsom og spennende tråd. Får dårlig samvittighet når jeg tenker over min egen 1991 520. Tror jeg brukte 2 timer på å få ut det runde dekselet til motorvarmeren jeg og. Søren ikke lett, men å dunke inn defa delene og legge kabler gikk mye lettere. Greit å ha noe å holde på med også.
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Du, hvor mye måtte du gi for vinterfelgene? Dem var fine og jeg trenger nye selv og
Wolfeh Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Hehe, de ga jeg vel 435kr pr stykk ;D Men nå har jeg funnet noen andre som jeg kanskje skal kjøpe. Får se hva jeg finner på. Skal dog jobbe litt mer i dag, ta noe mer rust i baggasje rommet kanskje.. Kan jo hende jeg legger om bakdekk til de andre 17" jeg har, slite dem ut før vinteren kommer^^ Flere bilder kommer i kveld!
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Jøss det var ikke gal pris Hvor har du kjøpt dem da?
Wolfeh Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Kjøpte dem på vianor i hønefoss, de har utsalg ifra lageret sitt. Kan jo evt høre om de har noen flere billige felger. De driver å tømmer lageret sitt da de skal bygge det om i vinter elns.
Wolfeh Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2008 Dagbok Fortsettelse: Sparkla igjen de små hullene. Tror jeg skal investere i et sveise apparat til våren. =) Tok å sparkla resten av skruene også, lakkerte over med det jeg hadde. Er ikke så nøye på fargen da interør skal oppå uansett ^^ Så begynte jeg med demontering av baggasjelokket for å sjekke etter evt rust og støvsuge litt sand. Nesten hver gang jeg lukker opp det lokket så renner det sand ut av drenerings hullene -.- Fant ut at jeg må ta av lokket til sommeren og ta mer rust, er små rust bobler på undersiden osv. Blir da også å starte med omlakkering av bilen. Del for del seff. Og til slutt satt jeg på noen andre sommerfelger med litt dårlige dekk som jeg har planer om å burne ut og tja. Kan vel si det sånn at nå er bilen møkkete Får se om jeg skal jobbe noe mer i helga, det jeg veit er at jeg MÅ få sjekka styresnekke da jeg syns den bare blir dårligere og dårligere :S Fortsettelse av dagboken!
Ripper87 Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 detta ser lovende ut. har planner om å pusse opp 525i min å til vinteren. planer om noe motor bytte eller turbo bygg eller?
Wolfeh Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Nei tror ikke det, motoren har gått 264.000 km. Vil anta at motoren ikke tåler å få turbo på seg. Men kan hende jeg setter inn en 525 motor etterhvert. Men da skal i så fall all rust osv bort! Så blir en del sveising før den tid ;D
jelpoole Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 detta blir bra det Ole... har ikke sett deg i byn enda, men får prøve å se etter deg som sjåfør en eller annen helg anng. motor så er det jo kulere å investere i en s38b36 da...
Wolfeh Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 Ja, la oss investere i en motor til 40.000 som aldri verden ville blitt godkjent i denne bilen. Tviler t.o.m på at karroseriet ville tålt det.
Wolfeh Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Da har jeg vært å handlet m5 Interiør I stoff. Ekstremt godt å sitte i, Desverre så har jeg ingen bilder ifra montering da jeg hadde ekstremt dårlig lys. Kan evt demontere og montere på nytt hvis noen ønsker det ^^ Bilder kommer i kveld!
sonic Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Hvor er bildene? Er spent på å se M5 interiør!
Wolfeh Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Joda joda Bare det at jeg har mistet all motivasjon for og jobbe. Har lagd meg en liste inni huet over hva jeg må gjøre. Orker ikke starte engang
E34-Sprova Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 hei vet du eller noen andre hær om hva den bølja framom reservedekket er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå