Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsom og spennende tråd. Får dårlig samvittighet når jeg tenker over min egen 1991 520.

Tror jeg brukte 2 timer på å få ut det runde dekselet til motorvarmeren jeg og. Søren ikke lett, men å dunke inn defa delene og legge kabler gikk mye lettere. Greit å ha noe å holde på med også.

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, de ga jeg vel 435kr pr stykk ;D Men nå har jeg funnet noen andre som jeg kanskje skal kjøpe. Får se hva jeg finner på.

Skal dog jobbe litt mer i dag, ta noe mer rust i baggasje rommet kanskje..

Kan jo hende jeg legger om bakdekk til de andre 17" jeg har, slite dem ut før vinteren kommer^^

Flere bilder kommer i kveld!

Skrevet

Kjøpte dem på vianor i hønefoss, de har utsalg ifra lageret sitt. Kan jo evt høre om de har noen flere billige felger.

De driver å tømmer lageret sitt da de skal bygge det om i vinter elns.

Skrevet

Dagbok Fortsettelse:

DSC00100.jpg

Sparkla igjen de små hullene. Tror jeg skal investere i et sveise apparat til våren. =)

DSC00101-1.jpg

DSC00103-1.jpg

DSC00104-1.jpg

DSC00105-1.jpg

DSC00106.jpg

DSC00107.jpg

Tok å sparkla resten av skruene også, lakkerte over med det jeg hadde. Er ikke så nøye på fargen da interør skal oppå uansett ^^

DSC00102-1.jpg

Så begynte jeg med demontering av baggasjelokket for å sjekke etter evt rust og støvsuge litt sand. Nesten hver gang jeg lukker opp det lokket så renner det sand ut av drenerings hullene -.-

DSC00108.jpg

DSC00109.jpg

Fant ut at jeg må ta av lokket til sommeren og ta mer rust, er små rust bobler på undersiden osv. Blir da også å starte med omlakkering av bilen. Del for del seff.

DSC00110.jpg

Og til slutt satt jeg på noen andre sommerfelger med litt dårlige dekk som jeg har planer om å burne ut og tja. Kan vel si det sånn at nå er bilen møkkete :P

Får se om jeg skal jobbe noe mer i helga, det jeg veit er at jeg MÅ få sjekka styresnekke da jeg syns den bare blir dårligere og dårligere :S

Fortsettelse av dagboken!

Skrevet

Nei tror ikke det, motoren har gått 264.000 km. Vil anta at motoren ikke tåler å få turbo på seg. Men kan hende jeg setter inn en 525 motor etterhvert. Men da skal i så fall all rust osv bort! Så blir en del sveising før den tid ;D

Skrevet

detta blir bra det Ole... har ikke sett deg i byn enda, men får prøve å se etter deg som sjåfør en eller annen helg ;)

anng. motor så er det jo kulere å investere i en s38b36 da...

Skrevet

Ja, la oss investere i en motor til 40.000 som aldri verden ville blitt godkjent i denne bilen. Tviler t.o.m på at karroseriet ville tålt det.

Skrevet

Da har jeg vært å handlet m5 Interiør I stoff. Ekstremt godt å sitte i, Desverre så har jeg ingen bilder ifra montering da jeg hadde ekstremt dårlig lys. Kan evt demontere og montere på nytt hvis noen ønsker det ^^

Bilder kommer i kveld!

Skrevet

Joda joda :P Bare det at jeg har mistet all motivasjon for og jobbe. Har lagd meg en liste inni huet over hva jeg må gjøre. Orker ikke starte engang :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...