Glenno Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Artig lesning . Bare så synd jeg ikke får opp bildene på jobb pc her da. Skulle gjerne sett litt rundt kanalene etc.. . Sveiset du noe på jekkesfester, eventuelt var de få kjøpt? Hva trenger du av sveise utstyr for slik karosseri sveising? Noen spørmål dette . Du får ta deg en tur på Drammens treffet om kort tid da .
Wolfeh Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Hmm, kanskje det Det som er litt dumt er at du ser flekkinga veldig godt på nært hold. Men på bilder ser det ut som vanlig lakk. Har planer om å begynne å pusse ned delene og lakke dem opp igjen med lakk kjøpt fra koed. Har ikke penger til hel lakkering enda. Men gjør jeg grunnarbeidet osv bra nå så skulle ikke hel lakkering være noe problem. Akkurat nå ser kanalene veldig bra ut, tenkte jeg skulle borre en del hull i underkant og sprøyte inn ovatrol for å ta rusten på innsiden. Da bilen var til sveising bygde hann opp jekkfestet med nye plater. de platene som var rundt jekk festet fra før av var bare papir og datt fra hverandre når man tok på dem. Vet ikke om jekk fester er noe man kan få kjøpt, men det er det helt sikkert. Jeg vet jeg må gå til anskaffelse av sveise apparat da bilen har blitt litt spist opp av rust enkelte steder. Vet at i bagasjerommet går det igjennom snart. Har jo seff slipt ned og tatt på rustmailg + schultz. Tok ikke bilder though. Du trenger vel egentlig bare en mig sveis, er på utkikk etter en selv da jeg har noen planer etterhvert =)
Wolfeh Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Har sett at noen av demperne mine lekker og har da tenkt å kjøpe meg dempere med senkesett. Har sett på et bilstein sett med bilstein fjører som jeg mener senker 30/30. Tror dere det ville vært nok på bilen min?
A.Holzmann Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Jeg hadde samme problem med toppdekselet mitt, så jeg sandblåste det og lakkerte det på nytt med varmebestandig lakk Ser like bra ut enda, tålte de litt mer ekstreme temperaturene på autobahn
GiljeN Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 30/30 senk blir for lite på de bilene når den ser veldigt "segen" ut bak da.. må nesten ha 50/30 el.. ellers meget pen bil.. selv har jeg ca 70/30. sinsykt forsjell det var fra 70/40..bilen ble hevet mye mer enn 1cm! skal ha tilbake til 40 fjører kan se om jeg finner bilde Gilje
GiljeN Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 her har du et bilde http://i259.photobucket.com/albums/hh28 ... C00076.jpg bilen har blitt lakkert å fått shadowline siden de bilde ble tatt
Wolfeh Skrevet September 20, 2008 Forfatter Skrevet September 20, 2008 Ser bra ut det der gilje, men her i området er veiene helt jævlige! Rundt om hvor jeg bor er det graving konstant og det er alltid store hull osv :S
Wolfeh Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Hmm, ting går litt tregt desverre Men ja har fått montert motorvarmer og kupevarmer, blir digg å våkne opp til varm bil om morran. Har forsovit også begynt å ta litt rust i bagasje rommet. Kanskje jeg tar å smekker opp noen bilder av det jeg har gjort seinere i dag.
Morstan Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 En utrolig forandring fra slik den var iallefall dette blir bra;) hvite blink rundt om gjør utrolig mye må jeg si PENT er det:)
Halvor89 Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Fin bil. Du gjør de rette tingene med den og. Det er viktig å ta vare på den og, ikke bare det og hive på nye deler i hytt og gevær. Stå på videre
Wolfeh Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Hehe, takker. Vel må nesten gi litt creds til dama, det var hu som satt i bagasjerommet og skrapte asfalt matter med en kniv mens jeg monterte motorvarmer. Hu jobba kanskje ikke fort, men hu fikk jobben gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå