Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Taket kan jo evt rullemales ;D Så det funker. Men skal gå til innkjøp av en 730ia, mest sannsynlig blir denna til en delebil. Er for mye sveise arbeid som kommer før hellakkering :o

• 2 weeks later...
  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da ble det ingen ny bil allikevel. Prosjektet er fremdeles under arbeid.

Sitter å tenker litt på hva jeg skal gjøre videre. Antar at de blir å fortsette på felgene ut vinteren. Må dog på eu kontroll snart, blir å få byttet lyktene så fort jeg får dem.

• 2 weeks later...
Skrevet

Doh, da har det uungåelige skjedd :( Bulket bakdelen på bilen høyre side.

Ikke store greiene, men antar at jeg må bruke et par timer på å få fikset det opp.

DSC00204.jpg

DSC00205.jpg

:shock:

Skrevet

Har sett litt på koed osv om jeg kan finne en bakskjerm. Så vel en på mekonomen men det var svindyrt.

Jeg vet at jeg må sveise deler av den siden uansett da det er rusthull rett bak døren.

Problemet er at bilen må på eu kontroll innen slutten av januar. Så har jævlig mye som må bli gjort neste helg.

Skrevet

Stemmer det er nok ikke store problemet. Satser på å rette ut sandblåse bort lakk. Epoxy også sparkle osv med det første.

Må bare få bestilt lykter så kan jeg bruke bilen igjen.

Noen som vet hva boten blir hvis man kjører uten lykter på den ene siden?

Skrevet

faen, bulket??! :)

Politiet her i området sier ivertfall ikke så mye om det blir kjørt rundt med en knust baklykt, så lenge de ser att bilen har vert kræsjet. Og du sier du holderpå og skaffe ny :)

Skrevet

Hehe, Har nettop vært å henta meg en delebil. Skal begynne å skjære av siden på delebilen om ikke så altfor lenge. Blir spennende å se hvordan det ser ut under på delebilen.

Må gå til anskaffelse av sveiseapparat aswell.

Den bulken der er ikke noe stress å få fin. Må bare ha god tid og riktig verktøy så går det bra. Men akkurat det gidder jeg ikke.

Den skjermen må byttes uansett da det har vært drit arbeid ifra tronrud bil. Rust hull et par steder osv. Syns ikke da jeg har sparklet over i fjor vår.

Tror det ligger et par bilder tidligere i tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...