Wolfeh Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 Taket kan jo evt rullemales ;D Så det funker. Men skal gå til innkjøp av en 730ia, mest sannsynlig blir denna til en delebil. Er for mye sveise arbeid som kommer før hellakkering
Wolfeh Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Da ble det ingen ny bil allikevel. Prosjektet er fremdeles under arbeid. Sitter å tenker litt på hva jeg skal gjøre videre. Antar at de blir å fortsette på felgene ut vinteren. Må dog på eu kontroll snart, blir å få byttet lyktene så fort jeg får dem.
Wolfeh Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Doh, da har det uungåelige skjedd Bulket bakdelen på bilen høyre side. Ikke store greiene, men antar at jeg må bruke et par timer på å få fikset det opp.
///MPower Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 den var lei. ser for meg at den blir vanskelig og få fin igjen, hvertfall der med lykten
Wolfeh Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Har sett litt på koed osv om jeg kan finne en bakskjerm. Så vel en på mekonomen men det var svindyrt. Jeg vet at jeg må sveise deler av den siden uansett da det er rusthull rett bak døren. Problemet er at bilen må på eu kontroll innen slutten av januar. Så har jævlig mye som må bli gjort neste helg.
Ingebrigtsen Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Uff dette var kjipt da Men skal vel være greit å fikse
Wolfeh Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Stemmer det er nok ikke store problemet. Satser på å rette ut sandblåse bort lakk. Epoxy også sparkle osv med det første. Må bare få bestilt lykter så kan jeg bruke bilen igjen. Noen som vet hva boten blir hvis man kjører uten lykter på den ene siden?
Aambakk Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 faen, bulket??! Politiet her i området sier ivertfall ikke så mye om det blir kjørt rundt med en knust baklykt, så lenge de ser att bilen har vert kræsjet. Og du sier du holderpå og skaffe ny
andreee Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 sladdeskade ;D , hmm vanskelig å få fin den der..
jørn_318i Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 jeg trur jeg har en bakskjærm vis du er int. men må bare sjekke på lageret i tilfelle
Wolfeh Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Hehe, Har nettop vært å henta meg en delebil. Skal begynne å skjære av siden på delebilen om ikke så altfor lenge. Blir spennende å se hvordan det ser ut under på delebilen. Må gå til anskaffelse av sveiseapparat aswell. Den bulken der er ikke noe stress å få fin. Må bare ha god tid og riktig verktøy så går det bra. Men akkurat det gidder jeg ikke. Den skjermen må byttes uansett da det har vært drit arbeid ifra tronrud bil. Rust hull et par steder osv. Syns ikke da jeg har sparklet over i fjor vår. Tror det ligger et par bilder tidligere i tråden.
Ripper87 Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 har du noen greie fram skjermer på den delebilen? å bensintank?
Wolfeh Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Tror jeg skal ha en plasttank. Venstre framskjerm er jeg litt usikker på, kan ta en titt til helga hvis jeg får tid
Ripper87 Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 hadde vært fint. er høyre framskjerm jeg helst vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå