marararius Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 At motoren min suger Haha, virker ikke som om du er så lei deg for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 At motoren min suger Haha, virker ikke som om du er så lei deg for det Vel, jeg har ikke lenger det problemet etter at m3'n forsvant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 At motoren ikke er i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Steinsprang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Svingradiusen! Like dårlig som på 4X4 biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Tenk om den hadde vært fwd e36'n min har da vertfall bra svingradius, trodde ikke det var så stor forskjell på 3 og 5 serie Edit: ser jo at du kommer fra mb 230 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 På min 5 serie er det god svingradius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 På min 5 serie er det god svingradius Ta deg en tur i en gammel E-klasse (85-95), så kan du se om du ikke har endret mening;) Svingradiusen på E39 er latterlig stor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Hmm kansje det,men syns ikke den er latterlig stor på Bmw E39 syns faktisk den er bra,toyota hiace for eks der har du virkelig dårlig svingradius. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Er irritert over ting som ikke tåler juling.. knakk mellom akselen tvert av i natt.. orginal clutcher er jeg møkk lei.. dem tåler jo aldri noe.. Ellers drev alarmen og nødblinken og køddet med meg.. dro releet ut så pinnen for nødblink ikke hadde kontakt lenger.. ergo funker vanlige blinklysa fra side til side men nødblinken er utkoblet.. Så var det den berømte sperra.. spiser jo lammeler til frokost.. var nye i vår og nå er dem utslitt.. hmm hva mere er iriterende da.. tror faktisk ikke det er så mye mere.. eller tja at den er for lav.. Men som sagt alt er ting jeg selv kan for.. så gir meg selv en smekk i bakhodet og lever med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 At det ikke er en turtallsvillig sugemotor på 200+ hk i den, og at den er noen hundre kilo for tung... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Det som irriterer meg mest med min bil er det slitte førersetet, alle de små merkene bilen har, at kjørecomputeren ikke fungerer og at hjullagrene er dårlig. Ellers er det bare flott, det er jo en gammel bil så det er jo ikke så ille egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 det som irriterer meg mest er att je gikek har lov til å kjøre bilen min! ellers irriterer den meg INGEN ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 at den står still med gåen topppakkning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 det er jo bare ett par timers jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå