Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurte litt på ka eg kunne få for min 95 mod M3 cab. Bilen har hardtopp, strøken i lakk å interiør, får ny vanos mot slutten av mnd. Har gått 152000km. Bilen er ellers orginal.

Har kjøpt leilighet så eg lurer på å selge, for å få pusset opp leiligheten litt.

0q0vxmisj8z9yjbynvcx.jpg

Skrevet

Ser det ligger en ute nå for 265.000 den har bare gått 107.000 men har ikkje hardtopp eller veltebøyler og nakkestøtter bak.

Skrevet
Ser det ligger en ute nå for 265.000 den har bare gått 107.000 men har ikkje hardtopp eller veltebøyler og nakkestøtter bak.

får han solgt den da?

Skrevet

Bilen er jo ikke verdt mer enn en kjøper vil betale i mine øyne :wink:

Hvis jeg skal selge en bil og setter den til en pris jeg mener den er verdt, men ingen vil kjøpe den så må jeg ned i pris!

Sånn sett er den ikke verdt mer enn noen vil betale...

Men det kommer jo selvfølgelig an på kortid du treffer riktig kjøper

Skrevet

Denne har du jo kjøpt selv nettopp. Du vet jo selv hva du betalte for den. Så noe rundt der må den vel være verdt ;) Forstår ikke hvordan folk kan kjøpe biler i 200k klassen, for så å selge den videre rett etterpå. Oppussing av leilighet og båtkjøp er jo ikke akkurat noe som kommer som julkvelden på kjerringa.

Skrevet
hvis ikke jeg tar feil så ble denne bilen byttet med en e39 540 kompressor. så sikkert derfor han lurer på pris for denne.

Ah ;) Ja jeg har vel heller ingenting med å blande meg opp i hans bilkjøp heller :wink:

Skrevet

Det var som sagt her at eg bytta den til meg. Eg har ikkje planer om å selge den enda. Men lurte litt på ka eg kunne vente meg hvis det skulle vise seg at eg ikkje fikk råd til å ha bilen. Tror det skal gå bra, får sansyligvis firmabil når eg begynner i ny jobb i juni :)

Skrevet

Jeg ser bakdekkene er helt nedslitte. Kjøp et par nye, så eventuelle kjøpere ikke får inntrykk av at vedlikeholdet har vært så som så.

Tror du får igjen de 3000 kronene med en høyere salgspris.

Skrevet

Ja, men har lurt på å skaffe meg 17" M felger. Da er det litt dumt å kjøpe nye dekk i 18" da... :)

Skrevet
Jeg ser bakdekkene er helt nedslitte. Kjøp et par nye, så eventuelle kjøpere ikke får inntrykk av at vedlikeholdet har vært så som så.

Eller et inntrykk av at den er hardkjørt..

Skrevet

Fyren du handlet denne med er ikke helt rett. har sikkert ikke informert deg om en del ting ved denne bilen. ta kontakt viss du vil vite så slipper jeg å ødlegge tråden din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...