kilronan Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Fine felger ja Men tror ikke det blir aktuelt med tanke på hva han ser etter Problemet er at jeg ikke vil ha noe alle andre har. Og med valsing, bør det vel være kant felger. Sliter med å forstå dem som vraker de desidert fineste felgene utelukkende fordi det er andre i samme bygda som har maken. Hvis en på død og liv vil skille seg ut så er det jo bare å lakkere bilen rosa og sette på disse. Folk vil garantert snu seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Disse hadde jeg veldig sansen for. Finnes de og få kjøpt i Norge??Iforged Essen, reverse lip: Nei, det er custom felger som lages på bestilling i usa på lik linje med dpe, hre, enkreuz, fikse, kinesis osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Fine felger ja Men tror ikke det blir aktuelt med tanke på hva han ser etter Problemet er at jeg ikke vil ha noe alle andre har. Og med valsing, bør det vel være kant felger. Sliter med å forstå dem som vraker de desidert fineste felgene utelukkende fordi det er andre i samme bygda som har maken. Hvis en på død og liv vil skille seg ut så er det jo bare å lakkere bilen rosa og sette på disse. Folk vil garantert snu seg.. Forstår den;) jeg ville nok hatt bbs ch i 19" på en evt e46 selv. Nå har jeg jo superkreative m3 double spoke felger på e36'en som i mine (og flere andre) er de peneste felgene til e36 med m-styling.. Men til denne litt spesielle bilen så tror jeg ikke at bbs ch blir så pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Hva med work felger? Rezax II: Vsxx: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Forstår den;) jeg ville nok hatt bbs ch i 19" på en evt e46 selv. Nå har jeg jo superkreative m3 double spoke felger på e36'en som i mine (og flere andre) er de peneste felgene til e36 med m-styling..Men til denne litt spesielle bilen så tror jeg ikke at bbs ch blir så pent. Er jo fullt mulig å ha fine felger selv om bilen ikke er spesielt pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå