k3n Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Framme ble det bra senk, men sliter bake. Senkefjærene er høyere enn original fjærene noe som passet meg bra da original fjærene var altfor lav. (Så seggen ut) Men med disse H&R fjærene har jeg 4-5cm glippe på passasjer siden og muligens 6-7cm på fører siden. Dette er øyemål ifra dekket opptil hjulbuen. Dette er jo da altfor høyt? Montert de galt? noen tips? Bilder kommer når jeg har vært ute så dere får se.
berntsen Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Nye fjører vil sette seg litt etter litt kjøring. Bør ikkje gå så alt for lang tid før den har sunket så mye som den kommer til og gjøre.
hagenisse Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Noe er opplagt ikke som det skal. Mener huske R andersen hadde samme greia, så mulig han kan si hva som er gjort galt.. På de bilene jeg har senket så har forskjellen fra 1 time etter senking og 1 uke ikke vært synlig.
k3n Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 skal sende han en PM å høre, takker for tipset hagenisse.
ingard Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Noe er opplagt ikke som det skal. Mener huske R andersen hadde samme greia, så mulig han kan si hva som er gjort galt..På de bilene jeg har senket så har forskjellen fra 1 time etter senking og 1 uke ikke vært synlig. +1, men over noe måneder og en del kjøring vil det være store forskjeller på noen senkesett. Derimot er det ikke rett at det er forskjell fra side til side.
hagenisse Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Mm, mye mulig billigsett spiller på "mye vil ha mer" og senker mer etterhvert som tida går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå