Torek Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Fant en side med masse bilder fra utstillinga denne helga: http://www.gauldalgatebil.no/bilde.asp? ... g=200&sz=2
316 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 noen bimmers fra våler: Den hvite caben er faktisk en 320. Snakka med eieren, måtte finne ut om det var en m3 eller ei..
316 Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Finner ikke editknappen i farta, er litt sent på natta! Men jeg mente selvfølgelig lambodører, ikke cab.
Ad|oS Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Litt mer info om den: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... &start=120 Vært diskutert ganske mye skal jeg love deg
Johnsen Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Det er meldt god stemning i Vikingeskipet i helga! http://www.gatebil.no/fileupload/medie/viking_test.wmv
vetu03 Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Hmm, Hmm!! Hvet ikke helt enda om jeg skal jeg, hadde bestemt meg for ikke å dra, men nå i uka har jeg plutselig begynt å tenke på å ta en liten tur.. Får tenke litt enda!! Mange fler som skal herifra?
oddis Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Tenkte jeg skulle ta den "lange" turen Men jeg skal ærlig innrømme jeg er skeptisk til dette konseptet, siden jeg vet hvor lite og hvor GLATT det er inne på "banen". Men imidlertidig funker sånne treff som tilsvarende kokaindose for en hardbarka narkoman. Lukten av racefuel, svidde understellsdeler, lyden, ja alt som man forbinner med hardcore bilkjøring. Så råkjører man hjem og kaster seg over skruinga i en fart og ender opp med å sove dårlig i tre netter framover av ren rastløshet . Husker bare Gatebilmessa for to år siden. 2 timer der inne så var man mentalt ihjelskutt på bil de neste 2 ukene..
Johnsen Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Tror dette blir sprøtt jeg! Blir bra med underholdning i allefall, Ailo Gaup skal jo konkurrere mot henning solberg. kan bli svinbra!
anders87 Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Har ikke riktig bestemt meg ennå, men skal til Hamar i helga. så er ikke brått umulig jeg tar meg en tur Skal ikke Hafsengen kjøre mot en av Solberg-brødrene òg? Mener og ha hørt det.
316 Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Tror jeg holder meg hjemme fra Hamar. Har på følelsen av at det er alt for kontrollert, dyrt, og ikke minst kjedelig. PS: Skal feire bursdagen min Anders, så kom en tur på byen! Lørdag.
anders87 Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 PS: Skal feire bursdagen min Anders, så kom en tur på byen! Lørdag. Skal på byen, men det blir nok i Hamar Men takk for tilbudet søta
Haug Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Jeg gidder ihvertfall ikke å dra Hvorfor gidder du å dra på byen i Hamar anders87? Skal vedde på at det er bedre liv på Koppang
316 Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Jeg gidder ihvertfall ikke å dra Hvorfor gidder du å dra på byen i Hamar anders87? Skal vedde på at det er bedre liv på Koppang Har du enda ikke lært at det suger max på Hamar, pus?
anders87 Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Jeg gidder ihvertfall ikke å dra Hvorfor gidder du å dra på byen i Hamar anders87? Skal vedde på at det er bedre liv på Koppang Må jo se hvor kjedelig dere har det en gang iblant, så det blir mer gøy og gå ut hjemme neste gang 316; Hamar er vel ikke det verste stedet det? Vil ikke påstå at Elverum er så mye mer "take-off"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå