Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
noen bimmers fra våler:

CIMG3183.jpg

CIMG3189.jpg

CIMG3193.jpg

CIMG3275.jpg

CIMG3276.jpg

CIMG3244.jpg

CIMG3201.jpg

CIMG3208.jpg

CIMG3225.jpg

CIMG3226.jpg

CIMG3258.jpg

CIMG3262.jpg

CIMG3274.jpg

CIMG3296.jpg

Den hvite caben er faktisk en 320. Snakka med eieren, måtte finne ut om det var en m3 eller ei..

Skrevet

Finner ikke editknappen i farta, er litt sent på natta! Men jeg mente selvfølgelig lambodører, ikke cab. :P

• 5 months later...
Skrevet

Hmm, Hmm!! Hvet ikke helt enda om jeg skal jeg, hadde bestemt meg for ikke å dra, men nå i uka har jeg plutselig begynt å tenke på å ta en liten tur.. Får tenke litt enda!!

Mange fler som skal herifra?

Skrevet

Tenkte jeg skulle ta den "lange" turen :lol:

Men jeg skal ærlig innrømme jeg er skeptisk til dette konseptet, siden jeg vet hvor lite og hvor GLATT det er inne på "banen".

Men imidlertidig funker sånne treff som tilsvarende kokaindose for en hardbarka narkoman. Lukten av racefuel, svidde understellsdeler, lyden, ja alt som man forbinner med hardcore bilkjøring. Så råkjører man hjem og kaster seg over skruinga i en fart og ender opp med å sove dårlig i tre netter framover av ren rastløshet :D. Husker bare Gatebilmessa for to år siden. 2 timer der inne så var man mentalt ihjelskutt på bil de neste 2 ukene.. :P

Skrevet

Har ikke riktig bestemt meg ennå, men skal til Hamar i helga. så er ikke brått umulig jeg tar meg en tur :)

Skal ikke Hafsengen kjøre mot en av Solberg-brødrene òg? Mener og ha hørt det.

Skrevet

Tror jeg holder meg hjemme fra Hamar. Har på følelsen av at det er alt for kontrollert, dyrt, og ikke minst kjedelig. :wink:

PS: Skal feire bursdagen min Anders, så kom en tur på byen! :wink: Lørdag.

Skrevet

Jeg gidder ihvertfall ikke å dra :)

Hvorfor gidder du å dra på byen i Hamar anders87? Skal vedde på at det er bedre liv på Koppang ;)

Skrevet

Hvorfor gidder du å dra på byen i Hamar anders87? Skal vedde på at det er bedre liv på Koppang ;)

Har du enda ikke lært at det suger max på Hamar, pus? :shock:

Skrevet

Må jo se hvor kjedelig dere har det en gang iblant, så det blir mer gøy og gå ut hjemme neste gang ;):lol:

316; Hamar er vel ikke det verste stedet det?

Vil ikke påstå at Elverum er så mye mer "take-off"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...