Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Jeg lurer på og kjøpe en 328ia cab 96 modell..

Det som jeg synes er litt rart med den er at varmenåla sto ikke rett opp når den ble varm, den sto sånn 5 på 12 isteden for rett opp (kl12) hehe..

Alle bmwer jeg har eid og kjørt har varmenålen stått rett opp når den har vært varm, men jeg har aldri hatt 328 før, er det normalt eller er det noe kødd med kjølesystemet?

Bilen har vært rygget på ser det ut som, grill har rust og bulk,samme med panser så det må byttes, bremsene ristet skikkelig når jeg bremset, må nok ha nye bremser også, Også var det bare stemplet 2 servicer fra 2001 og bilen hadde "mistet" orginal servicehefte så det var lite med historikk på den, eieren hadde heller ikke en eneste kvittering på noen ting og han har eid den i 7 år..

Ellers så den hel og grei ut, skranglet fra cab bak og taket må dyttes i gang før den går helt ned.. sliten el cab?

Bilen hadde stor kjørecomputer, digital ac også hadde den til og med elektriske stoler! masse utstyr.. 130 000km uten historikk (kan da muligens ha vært stilt tilbake)

Hva kan man betale for en slik bil?

Sånn som jeg har vurdert det så ser jeg ikke noe i veien og by han 80 000kr..

Må nok kostes på værtfall 15 000kr + at den ikke har sommerhjul! Med noen fine 18" så blir det 25000kr i kostnader..

Skrevet

Jeg hadde aldri kjøpt bil av en slik person med mindre bilen var svært billig. Og da mener jeg svært billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...