Lars89 Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Gratulerer! Skal bli gøy å se på alle tullingene i toget seinere i dag!
Astri Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Gratulera me dagen alle sammen. Må vel kle på meg sjøl og jentungen bunaden og komme oss te byn og kikke litt. E iallefall litt sol her, men det bøåse kaldt og så e det noen dotter med skyer her og der... Det bli jo seff kjørt bimmert siden barnesetet allerede står i den. Hehe.
Samaraiuz Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Gratulerer med dagen, snøvær i Tromsø, surt men sånnt må en tåle når en bor i nord:P
Mexos Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 Gratulerer så mye med dagen Min første 17. Mai i Hovedstaden. Spennende å være på slottsplassen idag kontra kun se den på tv Men må si jeg ble litt overrasket over at 17. mai i Oslo er festdag i dobbel forstand. tenåringer i bunad med tuborgen i handa klokken 12 på formiddagen, og fulle voksne i feststas og bunad oppe på solli plass i 2-3 tiden hadde jeg ikke forventet. Personlig foretrekker jeg pølse, solo og is på 17. mai kontra øl midt på dagen Fikk ihvertfall drukket solo'n idag is'n droppa jeg da det var litt kaldt. Snødde her i Holmenkollen imorges og :S
maurtin Skrevet Mai 17, 2008 Skrevet Mai 17, 2008 gratulere alle sammen ja.. Idag har jeg ikke merket at det var 17mai engang.. Vokna på en hybel langt hjemmefra, kjørte hjem utpå dagen, og såvidt sett ut vinduet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå