Gå til innhold

Hit and Run

Anbefalte innlegg

Da jeg kom ut fra leiligheten til en kamerat og gikk bort til bilen min for så å kjøre hjem, fikk jeg øye på dette. En som har kjørt på bilen min, knust lykta samt skrapet opp fanger, plastik deksler og litt av karroseriet over lykta. Det lå selvfølgelig ikke noe lapp i ruta med navn og tlf. Glasset som er falt av lå ikke på bakken, det var borte, så virker som det er prøvd å skjule at det var skade. Fangern fikk seg en trøkk også. Hadde jeg klart dette ville jeg lagt igjen navn og nr på en lapp og festet den under viskern.. Skjønner ikke at folk har sannvittighet til å bare dra fra ansvaret sånn. Blir så sykt forbanna...det samme gjelder også parkeringsbulker på resten av bilen også...

:evil::evil::evil::evil:

bilder:

18052008253xj4.jpg

18052008254aw2.jpg

18052008255ul3.jpg

18052008256ee6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så sykt kjedelig !! Helt utrolig at folk har samvittighet til bare å stikke av, når de vet de har gjort noe galt. :angry:

er utrolig kjedelig..Så nå har jeg bestilt meg nye lykter, fangern å sånn har jeg ikke giddi å sett på, men renger med at jeg kjøper nye lister på bilen når den skal hellakkers en eller annen gang, når jeg får penger til det.. Men uansett så er det kjipt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er bare utrolig kjipt å bli utsatt for slikt. Og jeg syns det er bare helt tragisk at denne personen som kjørte bilen har samvittighet til overlate all kostnad til deg :? .

ja, er utrolig sure penger hvertfall. hadde ikke planlagt at jeg "trengte" nye baklamper hvertfall...

Fant jo ikke samme typen lamper som jeg hadde, så kjøpte meg nye lykter fra schmiedmann.

image366biguv5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt! hadde klikket!

noen hadde skrevet vask meg på vingen på min bil, 4 uker gammel lakk, og bilen var kun støvete! da ble ringte rundt til alle mulige, og oppdaget at det var min bestefar! han kommer nok ikke til å gjøre det igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig greier at folk bare stikker av slik. :x

Kan det være en høyere bil, da lykta over fangeren også ble ødelagt og ligger det igjen noe farge rester som du kan sjekke opp med andre bilder i gata der?

Kjedelig med alle disse kjøpesenter bulkene også ja. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt! hadde klikket!

noen hadde skrevet vask meg på vingen på min bil, 4 uker gammel lakk, og bilen var kun støvete! da ble ringte rundt til alle mulige, og oppdaget at det var min bestefar! han kommer nok ikke til å gjøre det igjen!

Bra du oppdrar bestefar! Har selv måttet gjøre det med forskjellige i familien..

Og utrolig kjpt når noen kjører på og stikker av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette har skjedd meg 3-4 ganger i løpet av vinteren, ikke så ille som hos deg så jeg har fått fiksa to av skadene, men jeg sitter igjen med to stk. og en ganske så stygg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som eksosen fikk seg en trøkk og eller?

Var iaf en hvit bil, så er jo bare å kikke litt etter den. Mulig han bor ved kameraten din?

eksosen har vært sånn, den ble sånn da jeg kræsja med bilen for ett par år siden. Ser ut som det er hvit bil. Så rundt på parkeringsplassen der og var ingen hvit bil der da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig greier at folk bare stikker av slik. :x

Kan det være en høyere bil, da lykta over fangeren også ble ødelagt og ligger det igjen noe farge rester som du kan sjekke opp med andre bilder i gata der?

Kjedelig med alle disse kjøpesenter bulkene også ja. :(

første jeg tenkte var en litt større bil, kanskje i hiace eller noe lignende.. Ser ut som det er en hvit bil hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...