Torbjørn E39 Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Bra det løste seg for deg. Jeg har nå bytta begge pumpene du referer til og det har ikke hjulpet stort. Men min fusker først så bare dør den helt.Opplevde du noe av det? Spørs om du skulle ringt NAF karen i Larvik og sjekket om han kjente noe til dette problemet. Han burde jo fått et gratis medlemskap i BmwCCN og æresplass på Bimmers.no Begynner å bli ille når bilbergingskaren vet mere om feilen enn Bmw verkstedet.....
Ljos Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 hadde start problemer jeg også, samme opplegget. skiftet pumpe i tank, men ingen forskjell. Også skiftet jeg et relé bak hanskerommet(etter tips fra Saltkjelen her inne på forumet) det løste hele driten. Husker ikke hvilken funksjonreléet hadde, men nå fungerer det ihvertfall . Ring til GS sitt verksted og spør hvilket relé de byttet på bilen til hugo. Håper det ordner seg for deg/dere....
Torbjørn E39 Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 hadde start problemer jeg også, samme opplegget. skiftet pumpe i tank, men ingen forskjell. Også skiftet jeg et relé bak hanskerommet(etter tips fra Saltkjelen her inne på forumet) det løste hele driten. Husker ikke hvilken funksjonreléet hadde, men nå fungerer det ihvertfall .Ring til GS sitt verksted og spør hvilket relé de byttet på bilen til hugo. Håper det ordner seg for deg/dere.... Er vel forskjeller på commonrail motorene kontra motoren din elr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå