mbkomfort Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Mitt forslag: trekk fra 5k til godkjenning fra de 15 han forlanger, men vanskelig å si uten å ha sett på bilen..
camxer Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Hvis jeg var i den samme situasjonen som deg, så ville jeg ha bestemt meg for å vente på en litt bedre eksemplar. Det er dyrt å kjøpe såpass "billigt" og den bilen der så ikke ut som den har blitt tatt godt vare på. Bulk og rust utvendig, slitt innvendig, slakk i understell og en motor med en oljelekkasje som har kjørt snart 300K km er ikke noe særlig å gå for syntes jeg. Jeg ga 25K for min E34 520iA med M50B20 som har kjørt 216K km med overhalt topp etter 210K, helt nye bremser og skiver, nytt eksosanl. fra kat, nytt bosal hengerkrok, helt strøken stoffinteriør og den eneste "feilen" da jeg kjøpte bilen var en liten rust"rose" på førerdøren... Den har fusket litt etter kjøp, men det er stort sett på grunn av at den har stått ubrukt flere måneder i fjor høst/vinter siden jeg måtte vente på lappen. Det var bare småtteri som ble fikset lett uten problemer...
Reset Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 jo, har tenkt litt på det jeg også, har sett litt rundt på autodb og finn.. men er ikke bare og bare! jeg er student og lapplaus så jeg tenkte jeg skulle kjøpe en billig bruks bil, siden dama har lappen! å vi kan ikke dra så langt for og se på bil heller! fann jo en 520 med manuell osv som hadde gådd 215.000.. for 17.000.. men den var jo i Oslo, så det blir uaktuelt! men jeg får jo se på den i mårra da:) får jo se hvordan den ser ut! skal ha med meg både far og en mekaniker så vi 3 blir vell enig om noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå