The_transporter Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 hei fikk brev fra politiet i dag,om soning av straff.. har ikke hentet det enda.. men vet det er det noen her som VET hva MINSTE tiden det kan være ? mener da f.eks 2 dager fra brevet er sendt.. (usansynlig,men eksempel) takker veldig for svar.. er såå nærvøs Moderatoredit (Fredrik): Med mindre den aktuelle straffen er et resultat av bilkjøring og/eller annet som er relatert til bil forblir denne tråden stengt. Jeg mottar imidlertid gjerne en PM dersom du på dette grunnlag mener at tråden bør åpnes igjen.
Morbus Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Du lurer på minstetiden du får i buret, eller tide det tar før du må møte opp? det avhenger vel i såfall av soningskø, og evt ledige plasser
The_transporter Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 tiden det tar før jeg må møte opp.. står vel tydelig i teksten min ok.. noen som vet om det er en uke eller en måned.. de har vel noe minste varslingsfrist?
S.Arnesen Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 tiden det tar før jeg må møte opp.. står vel tydelig i teksten min ok.. noen som vet om det er en uke eller en måned.. de har vel noe minste varslingsfrist? kan vel ikke si at jeg syns det sto så tydelig at du lurte på hvor lang tid du har på deg før du skal inn men... men det er som nevnt ovenfor her, alt avhenger av køer osv...
The_transporter Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 ok min feil.. men.. får bite i eplet og smøre meg med tålmodighet da,
fish Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 tiden det tar før jeg må møte opp.. står vel tydelig i teksten min ok.. noen som vet om det er en uke eller en måned.. de har vel noe minste varslingsfrist? Prøv kriminalomsorgen.no sine sider.
S.Arnesen Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 kan jeg få grave litt? hehe hvor mange dager/uker/måneder soning er det snakk om? hvorfor?
Azeton Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 haha.. jeg kan kjøre deg bort til fengselet for 200spenn.. bare ring du vennen
Aama_Racing Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 haha.. jeg kan kjøre deg bort til fengselet for 200spenn.. bare ring du vennen hahahaha, da må han vel sitte 4 dager elns for å tjene inn igjen de pengene:P
Sir Hofstad Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Det jeg syne (R.Andersen) er at det er litt pussig at slike tråder er ok?
jolly Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Latterlig. Her har du gått hen og gjort noe som strider mot norsk lov. Det er du tøff nok til å kunne gjøre. Men å hente brevet fra politiet om strafferamme , det er du f...ikke tøff nok til Er det sannheten du er nervøs for ? Det må jo være noe som er alvorlig nok og noe som er uriktig for resten av samfunnet du har gjort da siden det er soning inne i bildet her. Pusling ! Ta straffen din , og ikke drit deg ut her inne med usakelige og teite spørsmål i forhold til dine uoppgjorte saker med myndighetene. Når det gjelder J.Hofstad's kommentar , så må jeg si at jeg støtter den 100%. Er dette blitt et kriminalteknisk forum der soningsforhold,soningskøer og soningsfrister skal være tema ? Men nå er vel dette viktig for deg da , og da må det vel være det for alle andre også. ADMIN....Våkn opp. Slett gjerne mine harde ord og "bann" meg , men denne dritten synes jeg faktisk du kan sensurere , og spare mange andre for. Må jo være litt teit for denne skribenten som skal inn å sone også , at hele BMW norge vet at han har gjort seg fortjent en fengselsstraff.
The_transporter Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 Latterlig. Her har du gått hen og gjort noe som strider mot norsk lov. Det er du tøff nok til å kunne gjøre. Men å hente brevet fra politiet om strafferamme , det er du f...ikke tøff nok tilEr det sannheten du er nervøs for ? Det må jo være noe som er alvorlig nok og noe som er uriktig for resten av samfunnet du har gjort da siden det er soning inne i bildet her. Pusling ! Ta straffen din , og ikke drit deg ut her inne med usakelige og teite spørsmål i forhold til dine uoppgjorte saker med myndighetene. Når det gjelder J.Hofstad's kommentar , så må jeg si at jeg støtter den 100%. Er dette blitt et kriminalteknisk forum der soningsforhold,soningskøer og soningsfrister skal være tema ? Men nå er vel dette viktig for deg da , og da må det vel være det for alle andre også. ADMIN....Våkn opp. Slett gjerne mine harde ord og "bann" meg , men denne dritten synes jeg faktisk du kan sensurere , og spare mange andre for. Må jo være litt teit for denne skribenten som skal inn å sone også , at hele BMW norge vet at han har gjort seg fortjent en fengselsstraff. WTF!! jeg kom hjem fra 16 timer jobb i går kveld.. å ser et brev i postkassa... klarer du å hente det ut 11 på kvelden? det er jo annet motorprat.. og dette er jo en tratikksak.. hva er vel galt i å spørre? har du aldri lurt på noe du da? er ikke redd for å spørre jeg.. er ikke redd for å drite meg ut heller...
The_transporter Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 dessuten.. så tror jeg det er mange her inne som har vert i samme situasjon.. om du har et knakende fritt rulleblad og er stolt av det,så fint for deg jeg hadde bare et enkelt spørsmål fordi jeg var veldig usikker på om den eneste ferien jeg noen gang har planlagt skulle gå i vasken.. beklager så meget at jeg måtte tråkke på dine tær
jolly Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Det kan vel hende det er mange her inne som har vært i samme situasjon , men tror neppe at det er så mange av de som distribuerer sine problemstillinger vedr. forestående avstraffelser på forumet. Det er bra det ikke finnes så mange av de her i verden. Mitt rulleblad er det ingen her inne som har noe med. Det er det jeg som skal være fornøyd / misfornøyd med. Jo jeg har lurt på mye i mitt liv jeg , og funnet ut av det selv. Mener du virkelig at en Poilitisak mot deg er "annet bil-& motorprat" ? Altså virkelig ? Da har du et definisjonsproblem ! Og når det gjelder ferien din , så blir det nok ferie. Enten palle ferie eller planlagt ferie.
babjorn Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Jolly du må ikke være så streng,er faktisk mange som liker å skryte av at dem skal inn eller har sittet inn..skjønner ikke helt hvorfor men sånn har det blitt.The_transporter ta heller diskusjonen med dem som kan gi deg korekt svar,mye enklere..Men lykke til det ordner seg altid
Anbefalte innlegg