carlhaakon Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 jeg har spilt dette lenge nå så jeg blit med og spiller så fort jeg for lasta ned den andre saken vansklig og få til så jeg for spilt sammen med andre?
///Mysild Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 konge nei, den andre saken gjør at vare pcer finner hverandre, slik at når vi skal inn på spillet, så søker du på min ip addresse, så kan vi spille sammen... vi var 5 stk i går moro det
carlhaakon Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 åja skjønner høres moro ut, blir kjedelig i lengden med data styrte biler så jeg for bli med neste gang dere skal spille
Larsinnj Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Kan man kjøre co-op på nordschleife? Må prøve å koble på å se.. OT: Ingen som spiller Live for Speed da?
///Mysild Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 ja, funker fint det jeg og sammy gjorde det i sta OT: aldri hørt om... hmmm
Larsinnj Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Fikk feilmelding når jeg prøvde å starte M3 challenge.. Får prøve sinere i kveld..
Vegar br. Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Jeg spiller litt lfs.. men bare offline med tweaks.. f.eks sladding med 3,2 inline 6 med turbo osv
andybooy Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 da lager du bare ny igjen... hehe... har prøvd maaange. står samme vær gang.
Ceylon Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 andybooy, kan du beskrive problemet litt nærmere ? alså, jeg får til og lage brukernavn og pass, men når jeg prøver logge inn, påstår den jeg skriver feil hvær gang! enda jeg prøvde kompiss sitt pass og!;s åsså går de ikke ant å skrive @ så måtte gå ut av spille å kopiere epost adressa mi får å få den med. aner ikke hva som kan plage det. Hadde samme problemet, men det funker å trykke "alt gr" knappen og 2... Da kommer @ fram hos meg. Prøv å se om det funker hos deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå