Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
andybooy, kan du beskrive problemet litt nærmere ? :)

alså, jeg får til og lage brukernavn og pass, men når jeg prøver logge inn, påstår den jeg skriver feil hvær gang! enda jeg prøvde kompiss sitt pass og!;s åsså går de ikke ant å skrive @ så måtte gå ut av spille å kopiere epost adressa mi får å få den med. aner ikke hva som kan plage det.

Hadde samme problemet, men det funker å trykke "alt gr" knappen og 2... Da kommer @ fram hos meg. Prøv å se om det funker hos deg.. :wink:

men får jo forsatt ikke til og logge inn;)

kommer bare fram at jeg skriver feil. UANSETT

• Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

alså, jeg får til og lage brukernavn og pass, men når jeg prøver logge inn, påstår den jeg skriver feil hvær gang! enda jeg prøvde kompiss sitt pass og!;s åsså går de ikke ant å skrive @ så måtte gå ut av spille å kopiere epost adressa mi får å få den med. aner ikke hva som kan plage det.

Hadde samme problemet, men det funker å trykke "alt gr" knappen og 2... Da kommer @ fram hos meg. Prøv å se om det funker hos deg.. :wink:

Du har registrert deg sant...? :?

Skrevet

Jeg trente nettopp. herregud hvor vanskelig det er! bilen min understyrer jo hele tiden! Går det an å sette på banekart? Litt mer forberedt på svingene da :lol:

Skrevet

du kan stille på divese antispinn og antiskrens, da går den mer rett frem viss det er gøyere. Ratt og pedaler er et must sier iallefall jeg.

Ble ganske fort lei av det spillet...

Skrevet

Mexos: tror ikke der er noe banekart nei.. ikke som jeg vet, du kan jo alltids printe ut dette da :)

GPNu_LOD.jpg

Jeg vet iallfall at vi har hatt det ganske så morro her, flere uten ratt og pedaler. Og jeg er -ikke- lei enda :) spiller omtrent hver dag. Og blir vi lei all den "seriøse" kjøringen så finner vi alltid på noe annet :lol:

BMW_2008-05-21_01-32-34-83.jpg

Skrevet

Du har registrert deg sant...? :?

jess, flere ganger også;)

Skrevet

Ja, hender jo vi er et par stykker som spiller sammen, og at en av oss lager server :) Jeg er hvertfall ikke lei av spillet, selv om jeg spiller hver dag.. Blir bare mer og mer artig.. Lærer å drifte bedre, og klare svingene og sånn.. Ikke snurre med en gang! :) Har ikke ratt eller noe men..

Skrevet
Ja, hender jo vi er et par stykker som spiller sammen, og at en av oss lager server :) Jeg er hvertfall ikke lei av spillet, selv om jeg spiller hver dag.. Blir bare mer og mer artig.. Lærer å drifte bedre, og klare svingene og sånn.. Ikke snurre med en gang! :) Har ikke ratt eller noe men..

har hatt spillet noen mnd jeg nå, er ikke lei ennå, er ganske arti, greier ligge fint brei av og til, men så blir bilen litt tung på ræva så får jeg en aaalt får stor contra^^ men er arti ja, noen må bli me spille senere idag;) prøvde litt idag, men alle hadde så høy ping at de ble bare "lagg" på alle bilene, var ikke sæli gøy da, plutseli kræsja du i ingenting så etter 2sek kåm de fram en bil liksom, åsså hoppa den vidre bokstavlitalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...